Rörlig multiplayer i nästa Call of Duty

Robot
Medlem
Rörlig multiplayer i nästa Call of Duty

Kan ni byta Rubrik till:
RÖRIG multiplayer i nästa Call of Duty


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Är det en helt ny grafikmotor, tycker inte det såg särskilt imponerande ut men det såg i alla fall märkbart bättre än ghost och framförallt de äldre, mw3, mw2 osv

Medlem

Ett tag sedan: Titanfall är nästan som CoD med titaner! Det kommer att suga!

Nu: CoD är nästan som Titanfall utan titaner! Det kommer att.... ?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag tycker det ser otroligt roligt ut, första cod på riktigt riktigt länge som gör mig taggad. Detta ser enligt mig verkligen innovativt ut i förhållande till de gamla spelens utveckling.
Har alltid varit en av dem som är anti-cod men här och nu försvinner den negativa attityden från mig.

Medlem

Kommer bli extremt stökigt, det gillas!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Som gammal quake lirare så kan detta bli det bästa cod sedan starten, om man bara kunde stänga av kill strikes...


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem
Skrivet av Jesper943:

Jag tycker det ser otroligt roligt ut, första cod på riktigt riktigt länge som gör mig taggad. Detta ser enligt mig verkligen innovativt ut i förhållande till de gamla spelens utveckling.
Har alltid varit en av dem som är anti-cod men här och nu försvinner den negativa attityden från mig.

Jag instämmer. Jag väljer dock att avvakta innan jag köper spelet för att se var spelarna tycker. Mina två enda "krav" är att banorna ska vara roliga, och att killstreaks inte ska vara huvudfokuset i spelet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av golom:

Som gammal quake lirare så kan detta bli det bästa cod sedan starten, om man bara kunde stänga av kill strikes...

Förhoppningsvis så finns det ett spelläge där dom är borta. Jag kommer vänta tills pc versionen har granskats av testare, blir den godkänd så köper jag det här. Det ser faktiskt inte så pjåkigt ut för en gångs skull


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser ganska lovande ut, men med tanke på hur Ghosts visade sig vara så får det vänta tills ett tag efter release.

Medlem

Är Max-prestige i alla CoD sen MW2 och är jävligt pumpad inför AW. Det enda eventuellt negativa är frågetecken kring lagg och uppkoppling, blir det dedikerade servrar eller kommer det vara lika ospelbart som Ghosts (sämsta CoD ever) på Xbone?
Som rusher ser jag positivt på ökad rörlighet bara uppkopplingen är med på noterna. Hur kan det vara kopia av Titanfall när AW utvecklats sedan MW3 lanserades?

Medlem
Skrivet av BearCat:

Är Max-prestige i alla CoD sen MW2 och är jävligt pumpad inför AW. Det enda eventuellt negativa är frågetecken kring lagg och uppkoppling, blir det dedikerade servrar eller kommer det vara lika ospelbart som Ghosts (sämsta CoD ever) på Xbone?
Som rusher ser jag positivt på ökad rörlighet bara uppkopplingen är med på noterna. Hur kan det vara kopia av Titanfall när AW utvecklats sedan MW3 lanserades?

1. Vad är en rusher?
2. Källa på att detta varit under utveckling sen MW3.

Medlem

Trailern ser intressant ut. Men tittar man på riktig multiplayer-klipp så ser det lika tråkigt ut som Ghosts.

Spelade CoD 4 häromdagen och även det tyckte jag var urtråkigt. Jag har nog växt ur CoD-serien. *intresseklubben antecknar*

Minns hypen när Modern Warfare 2 visades upp och när det släpptes. Nu är hypen nästintill lika med noll inför Advanced warfare.

Inaktiv

Ser sjukt roligt ut. Kan bli det första CoD jag spelar sedan MW2.

Medlem
Skrivet av bleetzer:
Skrivet av BearCat:

Är Max-prestige i alla CoD sen MW2 och är jävligt pumpad inför AW. Det enda eventuellt negativa är frågetecken kring lagg och uppkoppling, blir det dedikerade servrar eller kommer det vara lika ospelbart som Ghosts (sämsta CoD ever) på Xbone?
Som rusher ser jag positivt på ökad rörlighet bara uppkopplingen är med på noterna. Hur kan det vara kopia av Titanfall när AW utvecklats sedan MW3 lanserades?

1. Vad är en rusher?
2. Källa på att detta varit under utveckling sen MW3.

1. Är konstant i rörelse, rusar, in i ALLA situationer. Motsatsen till en camper, serru.

2. Enligt utsago av Sledegehammer på Gamescom är det första CoD med en tre-årig utvecklingstid. Pallar inte länka ngt exakt, du får screena igenom allt själv. Så viktigt är det inte för mig att överbevisa dig på the interweb.

Avstängd

Hur ser det ut med spelarantal / server? Samt blir det server browser eller sunkig matchmaking lobbys?


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Battlefield 5: parkour warriorz
coming fall 2015

Medlem

Så... Rocketjump alltså. Skoj.. Inte.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

can i haz arena shooter instead?

Verkar som det är hållet nu. Om några år kanske vi får en ordentlig följare till quake eller UT.

Medlem

Ser faktiskt kul ut!

Medlem

Snacka om vilken jäfla pannkaksmet

Blir möjligen ett köp efter att det är patchat och klart, kanske om 6 månader eller så...

Medlem
Skrivet av Jesper943:

Jag tycker det ser otroligt roligt ut, första cod på riktigt riktigt länge som gör mig taggad. Detta ser enligt mig verkligen innovativt ut i förhållande till de gamla spelens utveckling.
Har alltid varit en av dem som är anti-cod men här och nu försvinner den negativa attityden från mig.

Du är ironisk right?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag blev skitstressad när jag såg trailern.
Det är för mycket av allt. Bara RÖRIGT!


signatur

autograph

Medlem

Call of Crysisfall

Hoppar nog över denna med...hoppas på Blops III eller något liknande från Treyarch

Medlem
Skrivet av Protosstrator:

Call of Crysisfall

Hoppar nog över denna med...hoppas på Blops III eller något liknande från Treyarch

Exakt min tanke. Treyarch gör klart bästa spelen i serien!

EDIT: Och eftersom Sledgehammer hade ett finger med i MW3 finns det inte på kartan att jag köper det.

Medlem

Lite som en blandning mellan UT och Quake;) Kul att CTF är tillbaka, köpte aldrig Ghosts, så det ska bli fint med lite cod-mörs i höst(Om jag köper det den här gången). Bra att man kan stänga av exo-skeletten också, så det blir mer som gamla hederliga cod, om man vill.

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Protosstrator:

Call of Crysisfall

Hoppar nog över denna med...hoppas på Blops III eller något liknande från Treyarch

Exakt min tanke. Treyarch gör klart bästa spelen i serien!

EDIT: Och eftersom Sledgehammer hade ett finger med i MW3 finns det inte på kartan att jag köper det.

Att Sledgehammer hjälpte till med kampanjen i MW3 tror jag inte gör så mkt för min del då jag premierar MP.
Sledgehammer själva säger att de hämtat inspiration från BO2 och det tycker jag syns på grafiken. Detta gillas, BO2 var ett bra CoD... till skillnad från BO1

Medlem
Skrivet av BearCat:
Skrivet av bleetzer:
Skrivet av BearCat:

Är Max-prestige i alla CoD sen MW2 och är jävligt pumpad inför AW. Det enda eventuellt negativa är frågetecken kring lagg och uppkoppling, blir det dedikerade servrar eller kommer det vara lika ospelbart som Ghosts (sämsta CoD ever) på Xbone?
Som rusher ser jag positivt på ökad rörlighet bara uppkopplingen är med på noterna. Hur kan det vara kopia av Titanfall när AW utvecklats sedan MW3 lanserades?

1. Vad är en rusher?
2. Källa på att detta varit under utveckling sen MW3.

1. Är konstant i rörelse, rusar, in i ALLA situationer. Motsatsen till en camper, serru.

2. Enligt utsago av Sledegehammer på Gamescom är det första CoD med en tre-årig utvecklingstid. Pallar inte länka ngt exakt, du får screena igenom allt själv. Så viktigt är det inte för mig att överbevisa dig på the interweb.

Haha, dina skills lyser igenom när du sätter en label på hur du spelar.

Medlem
Skrivet av PsyX:

can i haz arena shooter instead?

Verkar som det är hållet nu. Om några år kanske vi får en ordentlig följare till quake eller UT.

UT är ju dock påväg, bara quake kvar. Får gärna va ett nytt med, bara rörelserna är kvar.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Ghosts var helt klart det bästa de släppt sen MW1!
Betydligt bättre gameplay(!), grafik och ljud.

MW3 däremot vet jag inte vad de sysslade med men det hyllades ju tydligen ändå..(asså helikopterstriden var ju fruktansvärd..)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar