Right in the childhood feels!

Inaktiv
Right in the childhood feels!

Jag hade missat hela den här grejen innan Jack Black började visa lite bilder från hans fotografering på Facebook. Det var visst en del i en stor reklamkampanj för Disney i samarbete med fotografen Anne Leibovits. Det här 'r något som pågått under flera år! Konceptet är att kändisar ska posera som stora Disney-karaktärer.

Nu är det säkert väldigt få av er där ute som ens finner det här intressant/häftigt/fint/nostalgiskt och så vidare. Men kan inte låta bli att dela med mig av det, Disney-nörden i mig tycker det är en extremt cool grej

När vi flyttat kommer jag definitivt trycka upp dom här som tavlor!

#blogg


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
Right in the childhood feels!

Fram med chokladen och kepsen med propellerhat!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Scarlett Johansson(Askungen) är lika vacker som vanligt.

Medlem

Snygga bilder, även om jag inte känner igen varken film eller skådespelare på bild 2.

// edit: stavning


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Episka bilder!

Speciellt Russel Brand som Kapten Krok

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Snygga bilder, även om jag inte känner igen varken film eller skådespelare på bild 2.

// edit: stavning

Jack Black, Jason Segel och Will Ferrell ju Om jag inte missminner mig helt så är dom från början från en åkattraktion på Disney land, Three hitchhiking ghosts.


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
Skrivet av Nineldo:

Jack Black, Jason Segel och Will Ferrell ju Om jag inte missminner mig helt så är dom från början från en åkattraktion på Disney land, Three hitchhiking ghosts.

Ah, yes, vart tvungen att googla lite.

Jag har lite dåligt koll på Disney nu för tiden då jag tyvärr inte har barn. Visst kan man se på Disneyfilmer i alla fall, men om man som 32-årig snubbe sitter och kollar tecknat/animerat själv så känns lite.... konstigt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar