Omröstning: ska du köpa Xbox One?

Medlem
Skrivet av Banditen:
Skrivet av Loltron:

Mitt intresse av konsolköp dog när metalgearsolid 5 annonserades till pc, är sådant fan av serien att jag hade köpt ett ps4 bara för det, det kliade i fingrarna som fan angående ground zeroes, men jag är väldigt glad att jag höll mig.

Xbone har aldrig varit på tablån för min del, gillade inte 360'n, gillar inte xbox live, gillar inte kinect, gillar inte kontrollern, gillar inte prestandan, osv.

Ifall jag nu vill leka konsol så har jag en 15 m hdmi sladd dragen från datorn och usb bluetooth till gamla ps3 dosan, får ju en fetare upplevelse med det än med nya konsolerna.

Så det finns liksom ingen anledning förutom exklusiva titlar och det är ingen hittills som kittlat köp nerven.
Är ju skönt att kunna spara på några tusenlappar, alternativt investera ännu mer i riggen, men det behövs egentligen inte på ett tag.

Kort sagt så är du en "Lone Wolf" och inte direkt social av dig.

Till viss del kanske, har aldrig haft något emot att vara ensam, men jag har flickvän och vänner så det är inte ofta man är det, tvingas ju vara social vare sig jag vill det eller inte haha.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Exim:

Gör dig skälv en tjänst och köp en PC i stället om du redan har en pc spara pengarna och köp ett nytt grafik kort om något år ....

En konsol håller längre än ett grafikkort till dator:P

Är du säker på att du vet vad du talar om? Hmm troligen inte ja har ett grafikkort från 94 som funkar än så har du en konsol från 94 som fungerar? he he

lol, ett graffe från 94 klarar ju inte av någonting idag

Jo det finns spel som den klarar. väldigt enkla men ändå.
Och frågan var håller längre... Har du en fungerande konsol från 94 ? he he

Nej, men jag har ett NES från 1988 som fortfarande fungerar.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Exim:

Gör dig skälv en tjänst och köp en PC i stället om du redan har en pc spara pengarna och köp ett nytt grafik kort om något år ....

En konsol håller längre än ett grafikkort till dator:P

Är du säker på att du vet vad du talar om? Hmm troligen inte ja har ett grafikkort från 94 som funkar än så har du en konsol från 94 som fungerar? he he

lol, ett graffe från 94 klarar ju inte av någonting idag

Jo det finns spel som den klarar. väldigt enkla men ändå.
Och frågan var håller längre... Har du en fungerande konsol från 94 ? he he

Nej, men jag har ett NES från 1988 som fortfarande fungerar.

Byggde en dos pc 86 fast har inte testat om graffen funkar på den än. men min fina Amiga 500+ går som tåget.
Lite kul med de gamla sakerna som bara fungerar. Dagens hårdvara har inte riktigt samma kvalitet i dag.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv

Ingen aning om jag skaffar en Xbox one men en sak är säker. Jag måste skaffa Xbox one Controllern till PC Den verkar riktigt grym

Skriv svar