Peter Dinklage är sarkastisk i nya Destiny-trailern

Robot
Peter Dinklage är sarkastisk i nya Destiny-trailern

Peter Dinklage är sarkastisk i senaste Destiny-trailernDet platta röstskådespeleriet är förhoppningsvis bortstädat.

#destiny, #bungie


Medlem
Peter Dinklage är sarkastisk i nya Destiny-trailern

Grymt!!

Medlem

Har inte varit sugen på Destiny eller dom nya konsollerna alls, men detta gjorde mig taggad. Frågan är om man ska ha PS4 eller Xbox One...

Medlem

awesome!!!!!!:D:D:D

Medlem

Jag blev mer överraskad av att höra Led Zeppelin än Peter Dinklage.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Varför svajade Flaggan på MÅNEN!?
Det är ju luft tomt vakum där!

Inaktiv
Skrivet av Svanberg:

Har inte varit sugen på Destiny eller dom nya konsollerna alls, men detta gjorde mig taggad. Frågan är om man ska ha PS4 eller Xbox One...

Beror på vilka spel du brukar spela.

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Har inte varit sugen på Destiny eller dom nya konsollerna alls, men detta gjorde mig taggad. Frågan är om man ska ha PS4 eller Xbox One...

1. Vilken handkontroll passar dig bäst?
2. Vilken konsol spelar dina vänner på?
3. Vilken konsol har de mest intressanta exklusiva speltitlarna?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Har inte varit sugen på Destiny eller dom nya konsollerna alls, men detta gjorde mig taggad. Frågan är om man ska ha PS4 eller Xbox One...

Destiny eller The Division.
Pick one. eller om du har pengar över, Båda.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av Svanberg:

Har inte varit sugen på Destiny eller dom nya konsollerna alls, men detta gjorde mig taggad. Frågan är om man ska ha PS4 eller Xbox One...

Beror på vilka spel du brukar spela.

Spelar inte konsol alls. Köpte ett Xbox 360 i början av förra generationen och den har mer eller mindre stått och dammat sen dess. Spelat lite diverse sportspel resten spelar jag på PC. Men har ju varit sugen på Last of Us och Uncharted, men även Forza och Halo. Så är extremt svårt för mig

Medlem

En sak är säker peter dinklage är ingen bra röst skadespelare.

Inaktiv
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av Svanberg:

Har inte varit sugen på Destiny eller dom nya konsollerna alls, men detta gjorde mig taggad. Frågan är om man ska ha PS4 eller Xbox One...

Beror på vilka spel du brukar spela.

Spelar inte konsol alls. Köpte ett Xbox 360 i början av förra generationen och den har mer eller mindre stått och dammat sen dess. Spelat lite diverse sportspel resten spelar jag på PC. Men har ju varit sugen på Last of Us och Uncharted, men även Forza och Halo. Så är extremt svårt för mig

Ja spelar man inte så mycket på konsol så är det kanske svårt att motivera att köpa båda i så fall. ^^

Jag valde Xbox One för att jag gillar den visionen som MS har med den, samt självklart de spel som kommer till konsolen.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Svanberg:

Har inte varit sugen på Destiny eller dom nya konsollerna alls, men detta gjorde mig taggad. Frågan är om man ska ha PS4 eller Xbox One...

Destiny eller The Division.
Pick one. eller om du har pengar över, Båda.

The Division kommer väl till både PS4, Xbox och PC?

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Svanberg:

Har inte varit sugen på Destiny eller dom nya konsollerna alls, men detta gjorde mig taggad. Frågan är om man ska ha PS4 eller Xbox One...

1. Vilken handkontroll passar dig bäst?
2. Vilken konsol spelar dina vänner på?
3. Vilken konsol har de mest intressanta exklusiva speltitlarna?

1. Har inte provat denna generationens, men förra så passade Xbox bättre.
2. Har inte direkt några polare som spelar aktivt, men PS4 isåfall.
3. Antagligen PS4... Eller Xbox. Eller kanske inte. Det är väl här skon klämmer.

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Svanberg:

Har inte varit sugen på Destiny eller dom nya konsollerna alls, men detta gjorde mig taggad. Frågan är om man ska ha PS4 eller Xbox One...

Destiny eller The Division.
Pick one. eller om du har pengar över, Båda.

The Division kommer väl till både PS4, Xbox och PC?

Du har rätt, jag missade att det kom till x1.

Skrivet av Shuriko:

Varför svajade Flaggan på MÅNEN!?
Det är ju luft tomt vakum där!

Därför att det är ett amerikanskt spel och de gör som de vill (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nej nu blåser vindar på månen!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Varför svajade Flaggan på MÅNEN!?
Det är ju luft tomt vakum där!

Terraformering.
Annars skulle det inte heller vara ljud, eld, vapen skulle vara svåra att använda om de inte automatiskt tillförde syre vid antändning av ammunition.
Så antingen är det terraformering eller så har de lite att förklara

Medlem

Nu är lite trött på morgonkvisten, meeeen.. ropar dom 55-59sek in på videon venus eller penis ?

phi
Medlem
Skrivet av Zainter:

Nu är lite trött på morgonkvisten, meeeen.. ropar dom 55-59sek in på videon venus eller penis ?

Givetvis är det penis.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Shuriko:

Varför svajade Flaggan på MÅNEN!?
Det är ju luft tomt vakum där!

Terraformering.
Annars skulle det inte heller vara ljud, eld, vapen skulle vara svåra att använda om de inte automatiskt tillförde syre vid antändning av ammunition.
Så antingen är det terraformering eller så har de lite att förklara

Tror inte man kan terraforma månen som saknar magnetfält. Sannolikt en miss med vinden på månen. Eller så är det magi, bor ju trollkarlar där

Medlem

Jag har varit sugen på Destiny... fram till denna hemska trailer. Nä, nu blir det bara gameplay-videos i fortsättningen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Nihuli:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Shuriko:

Varför svajade Flaggan på MÅNEN!?
Det är ju luft tomt vakum där!

Terraformering.
Annars skulle det inte heller vara ljud, eld, vapen skulle vara svåra att använda om de inte automatiskt tillförde syre vid antändning av ammunition.
Så antingen är det terraformering eller så har de lite att förklara

Tror inte man kan terraforma månen som saknar magnetfält. Sannolikt en miss med vinden på månen. Eller så är det magi, bor ju trollkarlar där

Det finns inte för tillfället någon teknik för terraformering, så huruvida ett magnetfält är nödvändigt för sådan är svårt att avgöra.
Annars kan Bungie bara hävda att deras magiska månklot som hovrar över jorden gav människan teknologin eller frambesvärjde magnetfält till solsystemets alla planeter.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Nihuli:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Shuriko:

Varför svajade Flaggan på MÅNEN!?
Det är ju luft tomt vakum där!

Terraformering.
Annars skulle det inte heller vara ljud, eld, vapen skulle vara svåra att använda om de inte automatiskt tillförde syre vid antändning av ammunition.
Så antingen är det terraformering eller så har de lite att förklara

Tror inte man kan terraforma månen som saknar magnetfält. Sannolikt en miss med vinden på månen. Eller så är det magi, bor ju trollkarlar där

Det finns inte för tillfället någon teknik för terraformering, så huruvida ett magnetfält är nödvändigt för sådan är svårt att avgöra.
Annars kan Bungie bara hävda att deras magiska månklot som hovrar över jorden gav människan teknologin eller frambesvärjde magnetfält till solsystemets alla planeter.

Fast principerna är ju desamma. Det handlar om att skapa en atmosfär. Saknas magnetfält så blåser solvinden bort denna oberoende av hur denna har skapats. Är man astrofysiker eller bara särskilt intresserad så får man gärna rätta mig om jag har fel.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Shuriko:

Varför svajade Flaggan på MÅNEN!?
Det är ju luft tomt vakum där!

Terraformering.
Annars skulle det inte heller vara ljud, eld, vapen skulle vara svåra att använda om de inte automatiskt tillförde syre vid antändning av ammunition.
Så antingen är det terraformering eller så har de lite att förklara

Krut behöver inget extra syre, det innehåller tillräckligt mycket själv.

Medlem

On topic - Riktigt grym trailer

Medlem
Skrivet av FuzioN:

En sak är säker peter dinklage är ingen bra röst skadespelare.

är han en bra skådespelare överhuvudtaget?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

ZF
Medlem

urk.. inlånade citat trötta redan i Star Wars och stapladande av allmänt jobbig machokäckhumor.

det här hamnade helt plötsligt väldigt långt ner på min att spela lista om spelet är genomsyrat av sånt där.

ZF
Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av FuzioN:

En sak är säker peter dinklage är ingen bra röst skadespelare.

är han en bra skådespelare överhuvudtaget?

han rider kanske väl mycket på sin återhållsamt teatraliska stil efter GoT, men han kan leverera både stort och smått. att leverera de långa monologerna den serien har och ändå hålla det hyfsat uthärdligt att lyssna på är ingen lätt sak, och han gör det ju tom njutbart.

men kolla tex in "The station agent" för lite neutralare skådespel.

ZF
Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Nihuli:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Shuriko:

Varför svajade Flaggan på MÅNEN!?
Det är ju luft tomt vakum där!

Terraformering.
Annars skulle det inte heller vara ljud, eld, vapen skulle vara svåra att använda om de inte automatiskt tillförde syre vid antändning av ammunition.
Så antingen är det terraformering eller så har de lite att förklara

Tror inte man kan terraforma månen som saknar magnetfält. Sannolikt en miss med vinden på månen. Eller så är det magi, bor ju trollkarlar där

Det finns inte för tillfället någon teknik för terraformering, så huruvida ett magnetfält är nödvändigt för sådan är svårt att avgöra.
Annars kan Bungie bara hävda att deras magiska månklot som hovrar över jorden gav människan teknologin eller frambesvärjde magnetfält till solsystemets alla planeter.

det finns visst teknik för det. den är redan igång på planeten Jorden..

men nu spelar det ingen roll om man tänker sig mer exotisk teknik eller ej, månen är helt meningslös att terraforma eftersom det aldrig skulle gå att avsluta processen just pga att den saknar egen möjlighet att behålla en atmosfär.

enda möjligheten för långvarigt kolonisering av månen är att bygga en väldig massa stora växthus, eller på en större skala kapsla in hela bollen med ett yttre skal. det är iof tveksamt om ens resultaten av det sista skulle kunna räknas som terraformerat. och antagligen skulle glasmästarna ha fullt upp.

12
Skriv svar