Bayonetta 2 släpps nästa månad

Robot
Medlem
Bayonetta 2 släpps nästa månad

Blir så sugen på ett Wii U nu. Men har inte råd eller tid just nu.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Påminner om Devil May Cry, fast mer av allt? Jag SKA köpa ett Wii U. Someday.

Medlem

Kanoners, blir ett köp så man har något att lira medans ps4an samlar damm.......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Det här är spelet som skulle kunna få mig att köpa en Wii U i framtiden, det här och det där rollspelet jag glömt namnet på.

Jag har dessutom planer på att köpa en Xbox 360 billigt om något år bara för att kunna spela klart Bayonetta. PS3-versionen som jag äger var tyvärr undermålig, och plågas av enormt långa laddningstider. Då spelet är väldigt utmanande så leder det ofta till att man spenderar den mesta tiden framför laddningsskärmen.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Det här är spelet som skulle kunna få mig att köpa en Wii U i framtiden, det här och det där rollspelet jag glömt namnet på.

Jag har dessutom planer på att köpa en Xbox 360 billigt om något år bara för att kunna spela klart Bayonetta. PS3-versionen som jag äger var tyvärr undermålig, och plågas av enormt långa laddningstider. Då spelet är väldigt utmanande så leder det ofta till att man spenderar den mesta tiden framför laddningsskärmen.

Första spelet följer med Wii U versionen och jag tror att det även kommer vara den bästa versionen. Xbox 360 versionen är väldigt bra och flyter oftast på utan problem men ibland så sjunker frame raten (inte så det förstör spelet men tillräckligt för att vara märkbart).

Tänker du på Xenoblade Chronicle X? Det spelet ser väldigt lovande ut och tillsammans med Bayonetta 2 får det mig att bli väldigt sugen på en Wii U=).

Angående PS3 versionen av Bayonetta, som jag förstått det ska mycket av problemen försvinna när man laddar ner de senaste patcharna till det.

Medlem

Någon som vill sälja mig sin Wii U?

Skrivet av LVX156:

Det här är spelet som skulle kunna få mig att köpa en Wii U i framtiden, det här och det där rollspelet jag glömt namnet på.

Jag har dessutom planer på att köpa en Xbox 360 billigt om något år bara för att kunna spela klart Bayonetta. PS3-versionen som jag äger var tyvärr undermålig, och plågas av enormt långa laddningstider. Då spelet är väldigt utmanande så leder det ofta till att man spenderar den mesta tiden framför laddningsskärmen.

Uppdatera spelet, detta är gammalt skit från retail versionen.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Någon som vill sälja mig sin Wii U?

Skrivet av LVX156:

Det här är spelet som skulle kunna få mig att köpa en Wii U i framtiden, det här och det där rollspelet jag glömt namnet på.

Jag har dessutom planer på att köpa en Xbox 360 billigt om något år bara för att kunna spela klart Bayonetta. PS3-versionen som jag äger var tyvärr undermålig, och plågas av enormt långa laddningstider. Då spelet är väldigt utmanande så leder det ofta till att man spenderar den mesta tiden framför laddningsskärmen.

Uppdatera spelet, detta är gammalt skit från retail versionen.

För ta och köpa en router då, har bara mobilt bredband nämligen. Men det var ju goda nyheter.

1
Skriv svar