Ni går på Destinys releasefest!

Robot
Ni går på Destinys releasefest!

Vi har dragit vinnarna som blir VIP-inbjudna på måndagens spelsläppsfirande.

#destiny


Medlem
Ni går på Destinys releasefest!

Stort grattis till vinnarna Själv var man på betatestet på webhallen så tror nog att detta kommer bli riktigt awesome!

Medlem

Attans. Då blir det Plan B:


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Grattis gott folk!

Medlem

*dadum tiss* (ni ville ju ha en trumvirvel)

Grattis och mycket nöje


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Attans. Då blir det Plan B:
http://i.imgur.com/I2zFGa9.jpg

Haha. Jag hänger på! Grattis till vinnarna.

Medlem

Tackar, kommer njuta hela kvällen!

Medlem

Otroligt! Jag vann något! Wohoo!

Ska bli riktigt nice! Äger dock inget ps4 ännu men detta blir en morot om något :).


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Inaktiv

Noooooo! This was my Destinyyyyyy! Stort grattis!

Medlem

Man skulle ha vart med i tävlingen, hade garanterat vunnit då jag befinner mig långt ut i vildmarken nästa vecka och en månad framöver minst... 62.487072,15.086067

Medlem

Vad sjukt, trodde det först var någon som drog ett prank på mig när jag såg mailet från Activision. Sedan började det sjunka in... Så sick. Tackar!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av bloodshed:

Otroligt! Jag vann något! Wohoo!

Ska bli riktigt nice! Äger dock inget ps4 ännu men detta blir en morot om något :).

Äger faktiskt inte heller ett PS4, dock låg en PS4-Destiny Bundle förbokat och klart. Blev nu till att avboka denna och bytte istället ut den mot en PS4-The Last Of Us Bundle istället. Ska bli sjukt kul att gå.

Tror även det är första gången jag vunnit något någonsin. Om man inte räknar med 25 kr på triss som man fått av Farmor när man var liten någon gång, varpå man tog en ny lott när man lämna in dom som självklart var utan vinst.

Medlem
Skrivet av FarmerMan:
Skrivet av bloodshed:

Otroligt! Jag vann något! Wohoo!

Ska bli riktigt nice! Äger dock inget ps4 ännu men detta blir en morot om något :).

Äger faktiskt inte heller ett PS4, dock låg en PS4-Destiny Bundle förbokat och klart. Blev nu till att avboka denna och bytte istället ut den mot en PS4-The Last Of Us Bundle istället. Ska bli sjukt kul att gå.

Tror även det är första gången jag vunnit något någonsin. Om man inte räknar med 25 kr på triss som man fått av Farmor när man var liten någon gång, varpå man tog en ny lott när man lämna in dom som självklart var utan vinst.

Ja men då har du en PS4:a på gång iaf. =).

Nä samma här, tror jag vunnit nån stor godis grej på nått nöjesfält nån gång men det är väl allt. Ska som sagt bli riktigt kul!


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

1
Skriv svar