Valiant Hearts finns nu till IOS

Robot
Medlem
Valiant Hearts finns nu till IOS

Värt att notera är att man verkar behöva pynta ut ytterligare ~50kr via IAP för hela spelet.

Skribent
Skrivet av Teddy:

Värt att notera är att man verkar behöva pynta ut ytterligare ~50kr via IAP för hela spelet.

Det är i sådana fall ganska ruttet. =/


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

"Teddy i dag, 13:12
Värt att notera är att man verkar behöva pynta ut ytterligare ~50kr via IAP för hela spelet."

Mycket bra att du nämner!

Skulle faktiskt köpa spelet men blir tvär-ilsk av sån där skit.
Bryr mig faktiskt inte om det är bästa spelet någonsin, betalar man 38kr för en app så ska det stå klart och tydligt att man får betala 50kr till för ett köp i appen som heter "The ending pack"
vilket antyder att man blir berövad på slutet av historien i spelet om man inte pröjsar!

Medlem
Skrivet av Pippolei:

"Teddy i dag, 13:12
Värt att notera är att man verkar behöva pynta ut ytterligare ~50kr via IAP för hela spelet."

Mycket bra att du nämner!

Skulle faktiskt köpa spelet men blir tvär-ilsk av sån där skit.
Bryr mig faktiskt inte om det är bästa spelet någonsin, betalar man 38kr för en app så ska det stå klart och tydligt att man får betala 50kr till för ett köp i appen som heter "The ending pack"
vilket antyder att man blir berövad på slutet av historien i spelet om man inte pröjsar!

Svinkasst! Satt precis och funderade på hur spelet kunde va så mycket billigare till paddan än till ps4(139:-) men där ser man, typiskt lurendrejeriförsök.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Lägre än lågt, vad trist, kommer aldrig stödja något sådant. Är så trött på bedrägeriförsöken :/

k3m
Medlem

Vilket bedrägeri alltså.

Skribent

Tack alla med skarpa ögon som påpekat in app-grejen. Jag har uppdaterat nyheten.

Tycker det är ett väldigt fult knep, som att ta betalt för en demo. Hade varit en annan femma om första kapitlet var gratis och man sedan kom till en betalvägg, men nu – for shame!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar