Bli FZ-supporter - få bannerfri sajt

dmn
Medlem
Skrivet av sith:

Det kostar en hel del att dels driva en site som denna, och innehållet skriver inte sig självt.

Just saying....

Nyhetsbyrån AP har botar som skriver en del av deras nyhetsnotiser, så lika trivialt innehåll av den typ som FZ producerar kan då visst skriva sig självt.

...Just sayin'.

Medlem
Skrivet av brandter:
Skrivet av vuze2143:

Jag blir supporter igen om jag fan slipper all jäkla reklam från vänsterblocket !!!!

Men, men, om du inte håller med Anita Sarkeesian och Zoey Quinn då är du ju sexistisk, för det är så världen fungerar, även fast ingen av dem har några vettiga argument mer än att män suger och är onda.

Men skämt och sido, vad är det för "reklam" du pratar om? Har aldrig sett reklam som skulle komma ifrån vänsterblocket på den här sidan (förutom som sagt vissa artiklar men de kan man låta bli att läsa om de irriterar dig).

vänsterpartiet, miljöpartiet, sossarna fan allt kommer som massa skit reklam på sidan... + alla krönikor, raderade inlägg etc får ju en och fundera -.-"

Moderator | Testpilot

Egmont... Får jag Bamse billigare om jag blir en FZ supporter? Notera att det är en seriös fråga.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

Såatte... när kommer boken?

Borde dyka upp närsomhelst, vi gjorde precis en ny körning i systemet.

Skrivet av Jozo:

Gör så vi kan ta bort "du kanske även gillar"-skräpet också. Onödigare påhitt får man leta efter...

Vi har bett teknikerna titta på ett alternativ att stänga av det för supportrar.

Skrivet av gorman:

varit medlem i över 10 år o kommer vara tills jag eller sajten dör så lika bra o stödja er med en helårs
Dessutom har pojken börjat spela Minecraft o jag fattar inget så behöver boken hehe

Tack!

Skrivet av anon_1418:

Öhm, va? Trodde man betalade för att få riktigt bra material/nyheter och stöjda Er pga detta.

Det gör du ju, också.

Skrivet av Johan84:

Jag vill bli fz supporter men problemet är prenumenerar redan på Pc Gamer..hade man kunna fått båda på ett erbjudande hade jag hoppat på de direkt

Har du en nuvarande prenumeration adderas de sex numrerna på den.

Skrivet av flamgorilla:

Så det är därför ni har MP banners, well played fz... well played

Va?

Skrivet av showerguy:

Har ni inga signade musmattor längre?

Tyvärr inte denna gång!

Skrivet av Taikon:

Kan man inte få betala bara för att slippa reklamen?
Det är den som stör mig. Inte att jag inte får hem PC gamer.

Du kan såklart välja att inte få tidningen, eller skicka den till en kompis istället.

Skrivet av Sillage:

Hur är det med PC Gamer, jag kommer flytta till Japan, jag kan tänka mig att mest troligt skickar ni inte den tidningen dit.
Så antigen att man har ett alternativ att sätta en annan adress på utskicket för PC Gamer (göra en polare glad) eller att ha ett alternativ där man inte får den.

Det går att ordna en alternativ adress.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Inga Musmattor?

Se ovan.

Skrivet av vuze2143:

Jag blir supporter igen om jag fan slipper all jäkla reklam från vänsterblocket !!!!

Så här i valtider kommer du att kunna se reklam från flera källor, precis som plakat över hela stan.

Skrivet av Blackwolfe:

Notera att det alltså handlar om en bok som är en Nybörjarguide för Minecraft.

Dvs, denna: http://www.pricerunner.se/pl/802-556295172/Boecker/Minecraft-...

Tack, lägger till det i texten!

Skrivet av dmn:
Skrivet av sith:

Det kostar en hel del att dels driva en site som denna, och innehållet skriver inte sig självt.
Just saying....

Nyhetsbyrån AP har botar som skriver en del av deras nyhetsnotiser, så lika trivialt innehåll av den typ som FZ producerar kan då visst skriva sig självt.

...Just sayin'.

Ge mig en sådan bot!

Skrivet av vuze2143:
Skrivet av brandter:
Skrivet av vuze2143:

Jag blir supporter igen om jag fan slipper all jäkla reklam från vänsterblocket !!!!

Men, men, om du inte håller med Anita Sarkeesian och Zoey Quinn då är du ju sexistisk, för det är så världen fungerar, även fast ingen av dem har några vettiga argument mer än att män suger och är onda.

Men skämt och sido, vad är det för "reklam" du pratar om? Har aldrig sett reklam som skulle komma ifrån vänsterblocket på den här sidan (förutom som sagt vissa artiklar men de kan man låta bli att läsa om de irriterar dig).

vänsterpartiet, miljöpartiet, sossarna fan allt kommer som massa skit reklam på sidan... + alla krönikor, raderade inlägg etc får ju en och fundera -.-"

Raderade inlägg? De enda inlägg vi raderar är de som bryter mot reglerna.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Egmont... Får jag Bamse billigare om jag blir en FZ supporter? Notera att det är en seriös fråga.

Just nu är det kampanj på Kalle Anka men kan absolut föra fram det som förslag. Bamse är grym!


signatur
Medlem

Finns det möjlighet att införa så man kan betala via PayPal orkat inte ta fram mitt kort för att knappa in alla siffror när.det är dags att förnyas

Medlem

Fram tills dagen då ni återgår helt och hållet till den spelsajten ni var innan ni blev feministernas heliga korsriddare, så stannar adblock kvar


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Jag älskar Arnroth, hans artiklar är oftast de mest genomtänkta och läsvärda. Det är mycket tack vare honom som jag är supporter.

Hahahahaha! Tydligen blir inläggen borttagna om man är kritisk emot Arnroth, men inte tvärtom. Skrev att jag ville att FZ skulle ta bort honom innan jag betalade för mig, i princip. Sad.

Inaktiv
Skrivet av sith:

Lite lätt snålt med tanke på att FZ skänkt dig så mkt kvalitativ njutning under hela 10 år...

Det kostar en hel del att dels driva en site som denna, och innehållet skriver inte sig självt.

Just saying....

Snålt? Ja, konstigt att det kostar att driva ett företag, klart man försöker få intäkter, men eftersom det är valfritt så kan man ju börja fundera på om det känns rätt eller ej. Jag tycker det känns skamligt, speciellt med tanke på att du bland annat betalar för förtur i tävling(ar) och beta-invites..?!

Medlem

Fick aldrig FZ-musmattan. : (


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Eller ladda ner AdBlock.

dmn
Medlem
Skrivet av Jozo:

Gör så vi kan ta bort "du kanske även gillar"-skräpet också. Onödigare påhitt får man leta efter...

Går att fixa med Adblock genom att högerklicka och välja "block this ad", och sen dra i reglaget som kommer fram tills det ser bra ut.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jonkan:

Fick aldrig FZ-musmattan. : (

Bara säga till då så får du en säkert Om en sådan inte går att fixa kan de nog ge dig något annat.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Jozo:

Gör så vi kan ta bort "du kanske även gillar"-skräpet också. Onödigare påhitt får man leta efter...

Går att fixa med Adblock genom att högerklicka och välja "block this ad", och sen dra i reglaget som kommer fram tills det ser bra ut.

Fast antagligen behövs "Element Hiding Helper för Adblock Plus" som finns som tillägg til Adblock Plus(?)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

dmn
Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Jozo:

Gör så vi kan ta bort "du kanske även gillar"-skräpet också. Onödigare påhitt får man leta efter...

Går att fixa med Adblock genom att högerklicka och välja "block this ad", och sen dra i reglaget som kommer fram tills det ser bra ut.

Fast antagligen behövs "Element Hiding Helper för Adblock Plus" som finns som tillägg til Adblock Plus(?)

Nej, inte om man kör Adblock (inte plus).

Medlem

Bannerfri = Där är fortfarande reklam? Eller försvinner -ALL- reklam?

Medlem

Misstänkte det.. Tack men nej tack. Fortsätter med adblock

Medlem
Skrivet av eCore:

Bannerfri = Där är fortfarande reklam? Eller försvinner -ALL- reklam?

Skrivet av eCore:

Misstänkte det.. Tack men nej tack. Fortsätter med adblock

Njo. Alla banners förvinner, om man vill. Fast sedan kommer det antagligen fortfarande events och sponsrade happenings där det visas en logo lite här och var men inget som stör.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar