xbox one stänger av sig och går inte att starta!!

Medlem
xbox one stänger av sig och går inte att starta!!

Köpte min idag och kommer hem och installerar allt i TV-bänken. Helt plöstligt stänger konsolen bara av sig och går inte att starta om igen. Bara efter flera min drar den igång men stänger av sig sen igen. Någon annan som har det här problemet?


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem

Låter som ett överhettnings problem tycker jag med tanke på att den bara stänger av sig. Har du provat att söka på problemet för att se om andra har liknande fel?

Medlem

Ja ok jag har provat det mesta men inget fungerar.


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem

Konstigt att dom inte har löst det där problem det finns en hel del youtube filmer om det där problemet ända från första releasen.

Inaktiv
Skrivet av Plimp:

Konstigt att dom inte har löst det där problem det finns en hel del youtube filmer om det där problemet ända från första releasen.

Konstigt att Sony och MS inte har löst YLOD och RROD även fast vi har fått nya versioner.

Ge det lite tid.

Medlem

så ska den inte bete sig, hur du köpte den avgör vem du ska vända dig till för rma


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Låter som överhettingsproblem, gå tillbaks till butiken där du köpte den och gör en RMA. Med tanke på att du köpte den för bara någon dag sedan borde de byta den plats men det beror helt på butik och vad de har för avtal med Microsoft (såvida inte butiken själva har öppet köp eller liknande).

Medlem

Jag åkte till Elgiganten dagen efter och fick en ny. Gör likadant om det händer Er. Nu funkar allt swell.


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem

Va skönt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar