Säljes: Xbox one kinect!

Medlem
Säljes: Xbox one kinect!

Tja jag har haft inbrott som jag nämnt i en annan tråd och förlorade då massa saker inklusive mitt nyinköpta xbox one. Det enda dom lämnade kvar då var kinecten så ifall nån vill köpa den så är det bara att buda. Högst budande får den såklart. Gl HF

Medlem
Medlem

Inte ens tjuvar vill ha Kinect

Skämt åsido. Tråkigt att folk aldrig kan lära sig att skilja med sitt och andras. Har en kompis som köpt Xbox utan Kinect, kan höra om han är intresserad.

Medlem

Jag bor i Örebro men kan skicka kinecten ifall ni inte är i närheten.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Inte ens tjuvar vill ha Kinect

Skämt åsido. Tråkigt att folk aldrig kan lära sig att skilja med sitt och andras. Har en kompis som köpt Xbox utan Kinect, kan höra om han är intresserad.

Ja gör det!

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Bojkott:

Inte ens tjuvar vill ha Kinect

Skämt åsido. Tråkigt att folk aldrig kan lära sig att skilja med sitt och andras. Har en kompis som köpt Xbox utan Kinect, kan höra om han är intresserad.

Ja gör det!

Han var inte intresserad av Kinect

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Tja jag har haft inbrott som jag nämnt i en annan tråd och förlorade då massa saker inklusive mitt nyinköpta xbox one. Det enda dom lämnade kvar då var kinecten så ifall nån vill köpa den så är det bara att buda. Högst budande får den såklart. Gl HF

Kan du tänka skicka den?

Medlem

Första budet har lagts och ligger på 700kr. Budgivningen slutar imorn kl 12.00

Medlem

Tja. Har du kvar kinecten?

Medlem

Den är kvar skulle skicka den till en annan nu på måndag men han har inte svarat något mer så

Medlem
1
Skriv svar