Svensk Destiny Clan (Xbone)

Medlem
Svensk Destiny Clan (Xbone)

Tjena!

Söker ett svenskt gäng att spela med nu när Destiny drar igång på tisdag.

Har du/ni redan en reggad clan tar jag gärna emot en invite, annars kan man/vi alltid skapa en ifall intresset skulle finnas.

Medlem

skapade denna lite snabbt.

http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/187972

Alla får vara med, tanken är egentligen bara att vi ska ha folk att spela tillsammans med.
Alltid skönt att vara i ett party och tjöta lite under tiden.

Inaktiv

Ja varför inte.

Även om namnet kanske inte föll i min smak, hehe. ^^

Medlem

Skulle bara vara lite humoristiskt ^^ annat ord för Space Pirates typ

Inaktiv

Jo jag förstod det. ^^

Kollade runt lite innan på grupper men svårt att se om det är för PS eller XB som grupperna är fokuserade mot. Så bara bra om det skapas en som riktar in sig på Xbox One så att man vet att de som är med kan man spela med.

Medlem

Låter som en mycket bra idé!

Då raider enbart är invite så är det bra att ha ett gäng vänner som man kan spela med ^^

Medlem

absolut! bjud gärna in era vänner också
Jag gör alla till admins.

Inaktiv

Kanske inte alla men de första som visar intresse kanske så att det inte kommer in något troll och ändrar en massa. =P

Medlem

sant, just nu behöver vi dock fler spelare men jag håller nog med dig där.

Medlem

Det här låter intressant. Jag är lite ny när det kommer till online på konsoll. Hur joinar jag er när jag väl har spelet på tisdag?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Som jag förstår det så ser du bara till att ha länkat ditt xbox live konto med ditt bungie konto (detta gör du i din profil på bungie.net) och sedan börjar spela imorgon tisdag.

Då gissar jag att du kommer få något meddelande online när du loggar in i spelet eller så kommer du bara vara registrerad till clanen direkt.

Medlem

Så jag måste regga mig på bungie också? Jäkla massa nya konton för min del xbox live, ea access, battle log bungie.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Medlem

Vi söker en man till att (försöka) köra raid på lördag 20/9. Trevlig är viktigare än duktig, skicka pm så kan vi rocka loss lite.
Destiny Xbox One

Medlem

Jag vill lätt vara med och jag tycker alla FZs läsare som lirar Destiny på Xbox One ska gå med i samma clan! Större chans att folk faktiskt är online då när man ska lira
Ska säga till polarna att joina oxå!

Medlem

Stopp och belägg, kompis xD
Jag är för gammal för hela den biten med en massa folk överallt hela tiden. Det orkar jag inte med igen

Behöver bara en, kanske två trevliga gubbar att leka med. Vi är 30-plussare allihop så det kan bli lite vuxenskämt sent på natten. Är definitivt inga proffs men har roligt.
Blir lvl 26 med Crucibel och Vanguard gear innan lördag så vi kan testa Vault of Glass för att testa hur det går. Du bör ha samma lvl

Någon sugen att haka på skicka till Ix Bear Cat xI på XBL så kan vi köra någon Strike och nöta lite för Vanguard.

Medlem

Hoppade med jag å
ExVi M4CR0

Medlem

Gick med jag också, har haft några att spela Destiny med!
Wher |KimSoren|

1
Skriv svar