Livestream av Destiny idag

Robot
Livestream av Destiny idag

Väntar du på betyget för Bungies actionopera? Se hit!

#destiny, #bungie, #activision


Medlem
Livestream av Destiny idag

PC?

Medlem

Så ni får inte släppa recensionen förrän spelet har släppts? Lite konstigt tycker jag, det brukar alltid vara minst en dag innan...

Medlem

Ett sätt att få folk till att köpa grisen i säcken..

Medlem

Spel där mer än 50% av budgeten plöjs ner i PR, borde varnas lite för, men här hajpar man å kallar det storproduktion osv. mest hela tiden tycker jag.

Medlem

Va grymma ni är

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Så ni får inte släppa recensionen förrän spelet har släppts? Lite konstigt tycker jag, det brukar alltid vara minst en dag innan...

Ett typiskt varningsflagg i min bok. Jag avvaktar med att hämta ut mitt exemplar tills jag har läst recensionen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Finns det bara 3 klasser?

Medlem
Skrivet av Swink:

Ett sätt att få folk till att köpa grisen i säcken..

Jag kommer köpa grisen i säcken idag och ta semester imorgon så jag kan spela hela dagen. Har aldrig gjort något sådant tidigare men någon fördel måste man ha när man är vuxen och bestämmer själv.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Det finns ingen FZ + PS4 Destiny clan? Majoriteten av mina vänner är inte så förtjusta i denna typ av spel. Det är väl bara till att slänga ett meddelande om någon är sugen på att dra ihop något?

Medlem
Skrivet av popperino:

Finns det bara 3 klasser?

Ja; Titan, Hunter och Warlock.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lolflakes:

Så ni får inte släppa recensionen förrän spelet har släppts? Lite konstigt tycker jag, det brukar alltid vara minst en dag innan...

Väldigt olika men i just detta fall är det så.


signatur
Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Lolflakes:

Så ni får inte släppa recensionen förrän spelet har släppts? Lite konstigt tycker jag, det brukar alltid vara minst en dag innan...

Ett typiskt varningsflagg i min bok. Jag avvaktar med att hämta ut mitt exemplar tills jag har läst recensionen.

Inte omöjligt, men samtidigt kändes betan väldigt bra - så jag har svårt att tro att det skulle bli en flopp. Det är Bungie vi pratar om

Inaktiv

Ska se om jag kan lira redan ikväll, laddat ner spelet redan då jag köpte det digitalt på Xbox One så är det bara att byta regionen till NZ och hoppas att det fungerar.

De som har testat än så länge får en ny tid så håller tummarna när jag väl slutar jobbet. ^^

Det har sina fördelar att ha en regionsfri konsol.

Medlem

Allt luktar överhypad flopp. Lär ändå få höga betyg tack vare korrupta recensenter

Medlem

http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2fmp4u/all_25...

Länk till alla 25 koder (7 nya sedan mitt förra inlägg)

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Ska se om jag kan lira redan ikväll, laddat ner spelet redan då jag köpte det digitalt på Xbox One så är det bara att byta regionen till NZ och hoppas att det fungerar.

De som har testat än så länge får en ny tid så håller tummarna när jag väl slutar jobbet. ^^

Det har sina fördelar att ha en regionsfri konsol.

Såvitt jag vet behöver man inte ens ändra region. Så fort klockan slår midnatt någonstans i världen öppnar Bungie upp sina servrar för allmänheten.
Detta blir alltså klockan 13:00 eller 14:00?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Men vadå? Kan man lira idag klockan 14?

Medlem

http://www.destinythegame.com/uk/en så är det en klocka som räknar ner! Är det den man ska gå på?

MEG
Medlem

Kul idee att livestreama, nu kommer jag inte att få tid att se, men gärna mer av detta.


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv
Skrivet av Puscifer:

Såvitt jag vet behöver man inte ens ändra region. Så fort klockan slår midnatt någonstans i världen öppnar Bungie upp sina servrar för allmänheten.
Detta blir alltså klockan 13:00 eller 14:00?

Det ligger fortfarande en spärr i Xbox Market att den först går att aktivera när det är midnatt i en region, byter man den dock så ska det gå så vitt jag har hört.

Skrivet av P1rate:

Men vadå? Kan man lira idag klockan 14?

Det verkar som det om man har en Xbox One och byter till NZ och därefter provar att starta spelet. Detta gäller dock endast om du har förhandsköpt den i konsolbutiken, köper man den fysiskt så ska det gå så fort man får sitt exemplar.

Men det verkar dock endast gälla Xbox då Sony har regionsblockeringar medan Xbox One är regionsfri.

Medlem

Kör man igång Destiny på PS4 kommer "Tid till utgivningsdatum: 11tim, 24min" upp. Alltså bord man kunna lira klockan 01.00 inatt.

MEG
Medlem

Lite konstigt att de (spelföretagen) "får" ha eller tillåts ha embargon... Man kan inte heller annat än bli misstänksam som t ex om spelet Destiny...


signatur

Death is only the beginning

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cane:

Allt luktar överhypad flopp. Lär ändå få höga betyg tack vare korrupta recensenter

Du har rätt. Vi skiter i att recensera spelet.


signatur
Medlem
Skrivet av Swink:

Ett sätt att få folk till att köpa grisen i säcken..

Just därför man undviker att köpa spel på Dag 1.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Redaktör
Skrivet av MEG:

Lite konstigt att de (spelföretagen) "får" ha eller tillåts ha embargon... Man kan inte heller annat än bli misstänksam som t ex om spelet Destiny...

Det är rätt okej tycker jag. Ett antal speltyckare får tidig recensionskod, och om det planeras bra gör embargot att vi slipper jäktspela för att hinna först ut med recensionen. Nu var ju inte detta fallet med Destiny eftersom vi fick kod så sent, men jag tycker inte det påverkar trovärdigheten för recensionerna.


signatur
Medlem

Hur går det med streamen? Ser att många andra redan streamar.

Medlem

Smart att man tagit bort makten från rescenterna så slipper spelföretagen tappa försäljning på förhandsresensioner. ifall spelet suger/får kasst betyg.

Redaktör
Skrivet av troxor:

Hur går det med streamen? Ser att många andra redan streamar.

Calle lirar och streamar för fullt - http://www.twitch.tv/fzplay


signatur
Medlem

nån som testat PC versionen?
Nått att ha?

12
Skriv svar