Så jävla nervöst

Flakmonkey
Så jävla nervöst

De närmaste dagarna kommer vara några av de mest nervösa i mitt liv. Går allt väl kommer jag få köpa en underbar lägenhet tillsammans med personen jag älskar utöver allt annat. En plats där vi kan växa både som människor och som par. Kommer vara så extremt jävla nervöst fram tills dess att kontrakten är påskrivna och allt är klart. Det är ju inte klart förrän dess och även om det ser bra ut nu kan det ändras på ett ögonblick, under ett enda telefonsamtal. Jag är verkligen inte gjord för sånt här...

Uppdatering
Nu är det nära alltså... 16:00 ska vi träffa mäklaren för att skriva på... allt färre saker som kan gå snett nu...

#blogg

Medlem
Så jävla nervöst

Spela ett pass fps spel

var mitt sätt att hantera det när jag var i köptagen för lägenhet:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Lägenhetsköps känslan är en stor blandning av roligheter och nervositet och förhoppningsvis ingen besvikelse. Jag hade allt under mitt första köp men när kontraktet var underskrivet kändes det underbart.

Flakmonkey
Skrivet av Notumforce:

Spela ett pass fps spel

var mitt sätt att hantera det när jag var i köptagen för lägenhet:)

Mjo... får se till att hålla mig sysselsatt på jobbet... dock tror jag det inte är så poppis att spela FPS

Skrivet av Jaxz:

Lägenhetsköps känslan är en stor blandning av roligheter och nervositet och förhoppningsvis ingen besvikelse. Jag hade allt under mitt första köp men när kontraktet var underskrivet kändes det underbart.

Så är det ju. Jag har köpt lägenhet tidigare men då kom det så plötsligt och det var inte lika viktigt för mig samtidigt som jag inte hade en sambo som också ville samma sak, så det går inte att jämföra nervositetsgraden

Medlem

Får man fråga vilken del av stan ni flyttar till? Kanske blir grannar

Flakmonkey
Skrivet av BeeJac:

Får man fråga vilken del av stan ni flyttar till? Kanske blir grannar

Södermalm, Metargatan

Medlem

Inte grannar då. Bor själv i vasastan. Ni kollade säkert på lägenheter där med

Medlem

Jag förstår inte hur man inte kan bo på Östermalm?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Flakmonkey
Skrivet av BeeJac:

Inte grannar då. Bor själv i vasastan. Ni kollade säkert på lägenheter där med

Skrivet av Hipshot:

Jag förstår inte hur man inte kan bo på Östermalm?

Vasastan vore kanske mer naturligt eftersom vi båda är från Täby men Södermalm känns helt rätt och speciellt det här området. Det känns som en liten oas

Medlem

Grattis! Riktigt bra läge i stan.

Medlem

Nice, sjukt trevligt därnere:) nästan grannar


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jamen hur gick det nu då?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar