Livestream av Destiny idag

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Cane:

Allt luktar överhypad flopp. Lär ändå få höga betyg tack vare korrupta recensenter

Du har rätt. Vi skiter i att recensera spelet.

Påstod inte att ni är korrupta utan mer på att betyget överlag lär vara högt oavsett kvalitén på spelet eftersom det finns väldigt många recensenter som själv faller för hypen.

Medlem
Skrivet av nils45:

PC?

redan tröttnat på the sims?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av troxor:

Hur går det med streamen? Ser att många andra redan streamar.

Calle lirar och streamar för fullt - http://www.twitch.tv/fzplay

Man tackar!

MEG
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MEG:

Lite konstigt att de (spelföretagen) "får" ha eller tillåts ha embargon... Man kan inte heller annat än bli misstänksam som t ex om spelet Destiny...

Det är rätt okej tycker jag. Ett antal speltyckare får tidig recensionskod, och om det planeras bra gör embargot att vi slipper jäktspela för att hinna först ut med recensionen. Nu var ju inte detta fallet med Destiny eftersom vi fick kod så sent, men jag tycker inte det påverkar trovärdigheten för recensionerna.

Ok, är inte så insatt i det där, tyckte bara det lät konstigt. Om ni är nöjda så är det väl huvudsaken


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Snart smäller det, betan var riktigt kul. Lirar soffcoop D3 medans man väntar. Hoppas att pc folket oxå får njuta av det snart, eller så kan dom prova det på en konsol.

MEG
Medlem
Skrivet av Swedenrock:

Smart att man tagit bort makten från rescenterna så slipper spelföretagen tappa försäljning på förhandsresensioner. ifall spelet suger/får kasst betyg.

Det är bara att hoppas konsumenterna lär sig och inte köpa spelen i blindo, kanske tar ett tag dock


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av GnutAh:

http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2fmp4u/all_25...

Länk till alla 25 koder (7 nya sedan mitt förra inlägg)

Man tackar och bockar för det!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Ska bli grymt kul att se vad Bungie bjuder på den här gången. Man kan tycka vad man vill om Halo. Men det har alltid varit trevliga online-upplevelser.

Xbox One är platformen jag ska köra på.

Medlem

Ha ha tittade på streamen tröttare typer får man leta efter jobbigt bara å titta på det. Andra visade inte lika långt in i spelet men var å andra sidan roliga att titta på och säkert inte lika trötta. Jag själv ska försöka gå upp kl0100 å spela några tim innan jobbet

Moderator | Testpilot

För folket som missade när Calle spelade idag så kan ni kolla in det här på deras Twitch Profile vid "Past broadcasts"

http://www.twitch.tv/fzplay/profile/past_broadcasts

Tack för en skön dag Calle!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Alienshade:

Ha ha tittade på streamen tröttare typer får man leta efter jobbigt bara å titta på det. Andra visade inte lika långt in i spelet men var å andra sidan roliga att titta på och säkert inte lika trötta. Jag själv ska försöka gå upp kl0100 å spela några tim innan jobbet

Människan hade ändå suttit och spelat konstant sedan 14.00 tror jag? Man blir lätt trött i huvudet. Sedan ganska svårt att spela och prata med sina tittare samtidigt. Var lite lättare när Joakim var där


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Att reklam tar mer plats på sidan än innehållet och att det är för DESTINY pekar bara åt ett håll.

Inte riktigt logiskt att de får betalt för att klistra reklam över hela sidan och sen ger spelet 2/5.

Klart det ska få 4.5/5

Även fast det är 30fps på NEXTGEN.

Moderator | Testpilot
Skrivet av PsyX:

Att reklam tar mer plats på sidan än innehållet och att det är för DESTINY pekar bara åt ett håll.

Inte riktigt logiskt att de får betalt för att klistra reklam över hela sidan och sen ger spelet 2/5.

Klart det ska få 4.5/5

Även fast det är 30fps på NEXTGEN.

Då skulle du sett streamen. Även om Calle inte sa det var dåligt så var han väl inte super överdrivet förtjust heller. Det intrycket jag fick.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hoppas spelet blir "mer" längre fram, det här var inte alls vad jag väntat mig


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Måste säga att det jag såg från livestreamen inte alls imponerade på mig

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av PsyX:

Att reklam tar mer plats på sidan än innehållet och att det är för DESTINY pekar bara åt ett håll.

Inte riktigt logiskt att de får betalt för att klistra reklam över hela sidan och sen ger spelet 2/5.

Klart det ska få 4.5/5

Även fast det är 30fps på NEXTGEN.

Då skulle du sett streamen. Även om Calle inte sa det var dåligt så var han väl inte super överdrivet förtjust heller. Det intrycket jag fick.

Kännsla jag fick av Calle var att han inte direct var över impnerad av det ni har set än sålänge, väldigt stelt med snyggt men inget som till för något "nytt" i spel branchen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cane:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Cane:

Allt luktar överhypad flopp. Lär ändå få höga betyg tack vare korrupta recensenter

Du har rätt. Vi skiter i att recensera spelet.

Påstod inte att ni är korrupta utan mer på att betyget överlag lär vara högt oavsett kvalitén på spelet eftersom det finns väldigt många recensenter som själv faller för hypen.

Kejjrå!


signatur
Medlem

Någon som kan spela det nu på xbox one? Har en digital version och har ställt in att jag är i Nya Zeeland

Inaktiv

Blev så pepp efter streamen att jag förhandsbokade en Playstation 4 och Destiny.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Dax att folk borjar betygsatta eller, har spanat in Guardian edition for 84.99 pund pa engelska xbone digitala shoppen,
men maste veta om det ar bra eller ej....

Medlem

Har ni gett upp redan?

Redaktör
Skrivet av fakka:

Har ni gett upp redan?

Redan och redan... Calle körde hela morgonen och förmiddagen, och har skrivit i eftermiddag. Jag sitter med texten nu, pubbas inom kort. Det kan bli mer spelande i kväll och i morgon, kolla Twitch.


signatur
Medlem
12
Skriv svar