En väldigt lång Destiny Stream

Medlem
En väldigt lång Destiny Stream

Fick ett ex nu till tolvslaget så sitter för fullt in i de sjukare av småtimmarna och lirar vidare i COOP. http://www.twitch.tv/carlbark90 Kom och säg hej i väntan på FZs egna stream


signatur

Berätta vad du tycker om spelet sen. Alltid intressant att få höra hur andra upplever det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

I skrivande stund så är jag ju inne på sparlågor, men jag har förbaskat roligt.

Det är mycket Halo i spelet och det har jag coopat mig igenom sen ettan. Man känner sig igen sig mycket i själva grundliret så att säga. Därefter kommer RPG-biten som, i min mening, är alldeles lagom utfläskad. Lite coola skills, är just nu level 16 så har lite möjligheter att switcha runt skillsen och så.

Lite spontana tankar så är uppdragen ganska repetitiva. Men varvar man det med lite PvP och Strikesen som är lite "fuckyeah" så går det helt klart att stå ut.

Spelet är vackert och min gubbe är skithäftig.

Fläskar ut lite allteftersom.


signatur
Moderator | Testpilot

Tycker spelet är alldeles FÖR repetitivt för min del. Kul du gillar spelet dock!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hade det bara funnits "Storyn" att leka med så hade spelet inte varit så långvarigt på hårddisken, men tycker att Strikesen är fräscha och känns bra mycket häftigare med sina stora bossar.

PvPt är riktigt schysst det med, dock så är jag fruktansvärt urusel och duger mest till att springa och sno zonerna i Control-läget.

Är väldigt tänd på att se mer av "räd-biten" för den lockar mer och mer med försmaken av alla strikes.


signatur
Medlem

Då var storyn avklarad! Lite trött på Dinklage men det var en episk historia!


signatur
1
Skriv svar