Batman: Arkham Knight har releasedatum

Robot
Batman: Arkham Knight har releasedatum

Rocksteadys första Batman-spel till PS4 och Xbox One släpps i början av sommaren.

#rocksteady, #batman-arkham-knight, #warner, #batman-arkham-asylum, #batman-arkham-city, #batman-arkham-origins


Medlem
Batman: Arkham Knight har releasedatum

Det blir Batmobile Edition till PC när det dyker upp för min del.

Moderator | Testpilot

Spelet har väl ändå haft releasedatum tidigare fast det skjutits upp? Who knows det kanske händer igen!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hoppade på arkham spelen sent. Har spela igenom asylum, city och håller nu på med origins.
Förstår inte varför origins räknas som ett snedsteg, det är mycket bra spel minnst lika bra som dom tidigare.
Det kanske inte är mycket nytt som det var mellan asylum och city men absolut inget snedsteg.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hoppade på arkham spelen sent. Har spela igenom asylum, city och håller nu på med origins.
Förstår inte varför origins räknas som ett snedsteg, det är mycket bra spel minnst lika bra som dom tidigare.
Det kanske inte är mycket nytt som det var mellan asylum och city men absolut inget snedsteg.

För mig bugga det som tusan, hitta massa genvägar som tagits i designen + grafiskt fanns en massa riktigt taskiga arbeten, ett billigt spel helt enkelt! Ovanpå allt detta var deras ödmjuka inställning att det skiter i att patcha spelet överhuvudtaget grädden på moset


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Testpilot
Skrivet av Molotov:

Hoppade på arkham spelen sent. Har spela igenom asylum, city och håller nu på med origins.
Förstår inte varför origins räknas som ett snedsteg, det är mycket bra spel minnst lika bra som dom tidigare.
Det kanske inte är mycket nytt som det var mellan asylum och city men absolut inget snedsteg.

Som föregående talare sade + att för mig så funkade inte grapplehook på många ställen där den funkat i City.
Flytet var sämre och de gick tillbaka till plattforms element som de använde i scarecrow sectionerna från asylum . Det var droppen som fick mig att sluta spela.

Medlem

Sen var det väl det att du har grappling hook med mera redan. Något som är en prototyp i Asylum vilket blir helt åt helvete fel

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hoppade på arkham spelen sent. Har spela igenom asylum, city och håller nu på med origins.
Förstår inte varför origins räknas som ett snedsteg, det är mycket bra spel minnst lika bra som dom tidigare.
Det kanske inte är mycket nytt som det var mellan asylum och city men absolut inget snedsteg.

Tycker inte att det var i närheten av asylum och city, dels så gillade jag inte voice casten lika mycket, och stötte på spelbrytande buggar tidigt i spelet, framedrops i cinematics, något jag hatar.
Har iofs inte spelat det sen det släpptes så jag vet inte om något är patchat...

Sen så kändes det mest som en förslappad version av dom tidigare spelen.

Inaktiv

Låt oss bara radera förra spelet ur historien, detta är riktiga del tre. Precis som det bara finns tre Indy-filmer

Moderator | Testpilot
Skrivet av Molotov:

Hoppade på arkham spelen sent. Har spela igenom asylum, city och håller nu på med origins.
Förstår inte varför origins räknas som ett snedsteg, det är mycket bra spel minnst lika bra som dom tidigare.
Det kanske inte är mycket nytt som det var mellan asylum och city men absolut inget snedsteg.

Buggit, rehash fron City och inte överdrivet mycket nytt. Handlingen var helt okej IMO men annars var det bara Arkham city fast sämre. Så ett fegt och snålt snedsteg.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag upplever inga buggar direkt.
spelar på Xbox 360.

Jag gilalr då origins men det är nog kanske som ni säger att spelet inte bjuder på nytt och återanvänder lite väl.

Köpte alla 3 spelen för en hundring och har då kanske inte byggt upp förväntningar på sama sätt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Köpte alla 3 spelen för en hundring

Schysst! Det är vad jag kallar ett kap.

Medlem

Kan de inte fixa licens till Turtles näst? Frank Miller style.

1
Skriv svar