Fifa 15-demo ute till Xbox One

Robot
Fifa 15-demo ute till Xbox One

Playstation- och pc-spelare får också ett smakprov vad det lider, men EA Sports säger inte när.

#ea-sports, #fifa-15


Inaktiv
Fifa 15-demo ute till Xbox One

Så dåligt att de tog bort att man kunde köra två spelare lokalt tillsammans online, sämst.

Inaktiv

Demo kommer till ps3 och ps4 imorgon enligt Gamereactor.

Medlem

As for the exact times, we have been informed that the PC demo will be available at 9.30am UK time on September 9, while those looking for the FIFA 15 demo release time on Xbox One and Xbox 360 could start downloading at 2pm UK time – remember that the Xbox store usually updates on a Tuesday.

Observera att de är inte EA som skrivit detta

Medlem

Ni länkar till er egen artikel vid "Hämta Fifa 15-demon till Xbox One"

Redaktör
Skrivet av Garibald:

Ni länkar till er egen artikel vid "Hämta Fifa 15-demon till Xbox One"

Så fixar man sidvisningar.


signatur
Medlem

Btw, det är släppt till Xbox 360 nu!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Garibald:

Ni länkar till er egen artikel vid "Hämta Fifa 15-demon till Xbox One"

Så fixar man sidvisningar.

Haha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kan bli första gången jag skiter i att köpa fifa på många år. Skitenkelt att göra mål från avstånd med placeringsskott, men målvakten är för bra/skotten för dåliga med vanliga skott utanför straffområdet. Såna som solklart hade gått in i fifa14 tar målisen enkelt här, även om man är fri. Volleys träffar konstant snett. Usch, besviken.

Medlem
Skrivet av Daven:

Kan bli första gången jag skiter i att köpa fifa på många år. Skitenkelt att göra mål från avstånd med placeringsskott, men målvakten är för bra/skotten för dåliga med vanliga skott utanför straffområdet. Såna som solklart hade gått in i fifa14 tar målisen enkelt här, även om man är fri. Volleys träffar konstant snett. Usch, besviken.

Håller med angående målvakterna. Hade nog också varit tveksam, men nu ingick det i Day One-bundlen för Xbox One. I och för sig kände jag mig tveksam inför Fifa14 också men efter en tids spelande blev det min favorit. Får hoppas att det blir samma sak när jag givit 15 lite mer tid.

Medlem

Tankar nu till One!

Medlem

Spelat en hel del nu. Hårda skott strax utanför straffområdet tar målvakten typ jämt. Däremot placeringsskott låååångt ifrån halvt lobbar man nästan in hela tiden. Skittrist att själva skjutmomentet har blivit totalt värdelöst i fifa 15. Tyckte det va perfekt i fifa14.

Medlem

En snabb fråga till er som orkat testa.
Kan man spela UT med en kompis lokalt, mot någon online?

Gick på en mina på ps4a versionen av Fifa 14 och var "tvungen" att köpa det till ps3, för att kunna ha lite "förfester"

Är det fortfarande borttaget, avbokar jag min order och hoppar över detta året...

1
Skriv svar