Battlefield 4: Final Stand tar oss till Ryssland

Robot
Medlem
Battlefield 4: Final Stand tar oss till Ryssland

Nice!

Medlem

Det är väl den här sortens maps som är roligast, hade inte klagat om jag spelade Bf4, utöver det vanliga DLC gnället.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Inge tips tack? tipsade om detta igår med trailern

Fina miljöer, men tyvärr är MP-pangandet tråkigt i BF4.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Merde! Har inte lärt mig de banor som redan finns.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Får hoppas att det blir skoj

Ser ut att bli de bästa banorna hittills!

Medlem

Ser ut som en flört med bf 2142. Hovertank, mech och en titan


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Skrivet av Fusionn:

Inge tips tack? tipsade om detta igår med trailern

Herr Frost försöker nog stjäla äran
För övrigt ser det här ut som ett roligt dlc, kommer faktiskt att testa det här paketet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Master_johan:

Ser ut som en flört med bf 2142. Hovertank, mech och en titan

var i trailern ser du titanen?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Master_johan:

Ser ut som en flört med bf 2142. Hovertank, mech och en titan

var i trailern ser du titanen?

0:54 typ

Medlem

det är ju en mech. Är det den du menar? Titaner i 2142 var skepp (flygande såklart)


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

det är ju en mech. Är det den du menar? Titaner i 2142 var skepp (flygande såklart)

hahaha jo blev lite fel... jävla titanfall xD

Medlem
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Propy:

det är ju en mech. Är det den du menar? Titaner i 2142 var skepp (flygande såklart)

hahaha jo blev lite fel... jävla titanfall xD

tur för dig. Jag trodde att du var en sån där 'obildad ungdom'!

(Jag spelade en hel del 2142 så därför är en Titan ett skepp för mig)


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Hovertank? Mecha?

Nästa spel blir BF2145?

BATTLEFIELD 5 : 2145 , de kopierade lite kod och assets från nästa projekt. Varför slösa bort energi på något alla redan köpt

Alla kör ju redan sina framtids shooters och vi vet hela industrin är koordinerad och ingen vågar göra något nytt och annorlunda.

Nästa år är det dags för att nytt BF.
Jag tror det blir ett BF2145 med framtidskrig.
Ni kan glömma WW2, det kommer inte hända.

Medlem

Svävande tanks? Wtf?

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Master_johan:

Ser ut som en flört med bf 2142. Hovertank, mech och en titan

var i trailern ser du titanen?

Tänkte på det som är bakom den stora porten i berget, i slutet av trailern. Fick lite vibbar att det var en titan iaf


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Inaktiv

Happ! Nummer 4 i DLC-serien, av säkert 10. Hur mycket kommer det här paketet att kosta då? 299 SEK?

Medlem
Skrivet av PsyX:

Ni kan glömma WW2, det kommer inte hända.

..och detta vet du för.... ?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

dmn
Medlem
Skrivet av Fusionn:

Inge tips tack? tipsade om detta igår med trailern

Det är ingen som bryr sig om vem som tipsat.
Framför allt inte när det är nyheter som basuneras ut över hela internet.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Happ! Nummer 4 i DLC-serien, av säkert 10. Hur mycket kommer det här paketet att kosta då? 299 SEK?

Enligt premium så är detta sista DLC:t till BF4. Final Stand. Skaffade premium för 100kr på tradera.

Medlem

Hovertanks och Walkers? Ge mig Battlefield 2143 som nästa battlefield och jag kommer bli som ett barn på julafton (a) grymt nice trailer och banorna va riktigt snygga!

Inaktiv
Skrivet av Freffo:
Skrivet av edgren:

Happ! Nummer 4 i DLC-serien, av säkert 10. Hur mycket kommer det här paketet att kosta då? 299 SEK?

Enligt premium så är detta sista DLC:t till BF4. Final Stand. Skaffade premium för 100kr på tradera.

Oj! Nu blev jag väldigt chockad O.o EA är ju expansionspaketens kungar! 100 SEK för några banor och kanske något annat, är fortfarande mycket. 80 SEK hade varit mer rätt.

Medlem
Skrivet av Master_johan:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Master_johan:

Ser ut som en flört med bf 2142. Hovertank, mech och en titan

var i trailern ser du titanen?

Tänkte på det som är bakom den stora porten i berget, i slutet av trailern. Fick lite vibbar att det var en titan iaf

tyckte det mer ser ut som ett stort torn à la Lockdown...men du kan ha rätt. Får se när man testat.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Master_johan:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Master_johan:

Ser ut som en flört med bf 2142. Hovertank, mech och en titan

var i trailern ser du titanen?

Tänkte på det som är bakom den stora porten i berget, i slutet av trailern. Fick lite vibbar att det var en titan iaf

tyckte det mer ser ut som ett stort torn à la Lockdown...men du kan ha rätt. Får se när man testat.

Inte Titan, men Walker! från 2142

Medlem
Skrivet av DICE:

With Final Stand, we knew from the start that we wanted to evolve the Battlefield experience and offer weapons and vehicles that behave differently than anything else on the battlefield. Taking place on the artic landscape of Russia, where the scientists of today are experimenting with technology that will define the battlefields of tomorrow (Battlefield 2142, anyone?), Final Stand will deliver four maps that are unique and distinct. With its military installations set against a wintry landscape, expect intense, infantry-focused combat.

Så avsiktligen en slags "light-version" av 2142, i DLC-format.

Medlem

Åh! En MECH ritning!

2142 FE

Medlem

Om man läser kommentarerna på deras FB sida så verkar det som att många whinar för att det här är för annorlunda, i vanliga fall brukar de whina på att det är för likt det innehåll som redan finns.

Hur ska folk ha det egentligen? Antingen så är det för generiskt eller för annorlunda, går inte att göra dessa personer nöjda verkar det som.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Gonathay:

Om man läser kommentarerna på deras FB sida så verkar det som att många whinar för att det här är för annorlunda, i vanliga fall brukar de whina på att det är för likt det innehåll som redan finns.

Hur ska folk ha det egentligen? Antingen så är det för generiskt eller för annorlunda, går inte att göra dessa personer nöjda verkar det som.

En inte allt för vild gissning är att det inte är samma personer som klagar på båda sakerna.


signatur

Welcome to the Manglerdome

12
Skriv svar