Destiny - Inte så värst social upplevelse

Medlem
Destiny - Inte så värst social upplevelse

Det blir kanske vad man gör det till men jag hade en föreställning om att Destiny skulle funka lite som Guild Wars där man droppade in på diverse event och tog tag i dessa tillsammans. Men det har ju visat sig nu att så är inte riktigt fallet.

Hur är din upplevelse av Destiny?

PS. detta är inte tänkt att vara någon diss-tråd från helvete utan mer civiliserat samtal än så DS.

Medlem

Menar du guildwars 1 eller 2? (I din jämförelse)

Medlem

Kanske lite sent men du borde ha testat betan innan du köpte spelet.
Betan fick mig att fastna och jag är nöjd. Kan välja mellan att spela själv eller spela med andra man träffar för just nu är alla trevliga.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Rwaat:

Menar du guildwars 1 eller 2? (I din jämförelse)

Guild Wars 2

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Kanske lite sent men du borde ha testat betan innan du köpte spelet.
Betan fick mig att fastna och jag är nöjd. Kan välja mellan att spela själv eller spela med andra man träffar för just nu är alla trevliga.

Alla är säkert jättetrevliga men man stöter ju inte på någon. Det är problemet.

Medlem

Jag håller med. Jag vill gärna ha hjälp på vissa banor men hittar nästan aldrig någon. Och den jag hottar drar alltid åt något annan håll. Men jag gillar Destiny.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av marcus8958:

Kanske lite sent men du borde ha testat betan innan du köpte spelet.
Betan fick mig att fastna och jag är nöjd. Kan välja mellan att spela själv eller spela med andra man träffar för just nu är alla trevliga.

Alla är säkert jättetrevliga men man stöter ju inte på någon. Det är problemet.

Jag springer på jättemånga, ibland enstaka personer och ibland fireteams. Och de flesta vill samarbeta. Dock lirar jag på PS4, och kan tänka mig att det finns fler spelare där än på Xbox.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av billybob:
Skrivet av marcus8958:

Kanske lite sent men du borde ha testat betan innan du köpte spelet.
Betan fick mig att fastna och jag är nöjd. Kan välja mellan att spela själv eller spela med andra man träffar för just nu är alla trevliga.

Alla är säkert jättetrevliga men man stöter ju inte på någon. Det är problemet.

Jag springer på jättemånga, ibland enstaka personer och ibland fireteams. Och de flesta vill samarbeta. Dock lirar jag på PS4, och kan tänka mig att det finns fler spelare där än på Xbox.

Bara kört beta på ps4 och det var en hel del spelare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Ja, det är lite tomt, det är så man undrar om de verkligen har sålt 6 miljoner ex. eller vad det var.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hur är det på PVP sidan? svårt att komma in i en match? :I

Medlem

man får väl bah hoppas på att folk köpte spelet på rätt konsol, så är det att hitta fler spelare inge problem kanske, Nu lirar jag själv inte destiny,, för det är just konsol, dock så har min brors son köpt en PS4 med det spelet så jag har tittat lita, det värka vara bra med folk när han spelade ialla fall

Skrivet av Rwaat:

Hur är det på PVP sidan? svårt att komma in i en match? :I

Nej, tar max 2 minuter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nej det lämnar lite att önska.

Vi letar efter en sjätte man till raid på lör 20/9 och det blir väl till att fiska här och på andra forum. Någon som läser detta och vill haka på så är det Xbox one som gäller.

1
Skriv svar