Scifi-mmo:t Transverse avtäckt

Robot
Scifi-mmo:t Transverse avtäckt

Mechwarrior Online-kodarna söker gräsrotsfinansiering för ett massivt rymdrollspel.

#mechwarrior-online, #piranha-games, #transverse


Medlem
Scifi-mmo:t Transverse avtäckt

Jag vet att man inte ska döma ett spel efter en trailer, men såg det inte lite B ut? Men hoppas det kan bli bra! Kan inte få för mycket av scifi-mmo!

Medlem

Intressant idé, men ganska intetsägande trailer. Vore drömmen om man kunde få en Firefly-känsla i ett Sci-Fi MMO.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Freelancer online??

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Freelancer online??

Håller med, fick också lite freelancer vibbar Ska bli kul att följa utvecklingen av detta.

Medlem

De borde kanske göra färdigt Mechwarrior Online först...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kommer faila rätt hårt. Inte för att det eventuellt skulle bli ett bra spel men det finns bara inte en tillräckligt stor fanbase av rymdstridsentusiaster som är villiga att lämna EVEonline längre än en månad eller två. Utöver detta så har 3D rymdstrider en rätt hög inlärningströskel vad gäller taktik och flygande.

Men jag har gärna fel och jag önskar grabbarna lycka till

Medlem

Det känns lite som Wing Commander-storyn måste jag säga, utan Kilrathi då.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hela Star citizen forumet har brunnit större delar av dagen pga detta spel. Många av skeppen liknar SC skepp, rykten säger att detta spel även är rester från pitch som gjordes till EA games som en fortsättning på wing commander, men som EA sa nej till.

Sen har det även varit snack om att deras betalnings system inte var säkert, utan att det saknades kryptering osv. Men ja, detta spel har startat ett herrans rabalder på både SC forumet, reddit m.f. websidor.

Många är även förbannade över läget med Mechwarrior online och hur dessa tillverkare kan lämna det spelet i det läget det är nu för att sedan starta upp detta spel.

Medlem

Lirar fortfarande Wildstar och gillar det men nånting jag insåg av det är exakt hur mycket sug jag har efter ett riktigt, ordentligt jävla sci-fi mmo

Vad är ett MMO, det har vi aldrig hört talas om innan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ingen annan som fick känslan av att dom copy-paste:at dustys bar från Starcraft II

Geeks Gaming
Skrivet av robbis:

Ingen annan som fick känslan av att dom copy-paste:at dustys bar från Starcraft II

Fick en mer mass effect känsla xD

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Freelancer online??

Tja, grafiken på karaktärerna såg ju inte mycket mer sofistikerad ut iaf...

Medlem

Urgh, och efter att ha sett "trailern" så har jag fortfarande ingen lust att köpa eller spela detta spel PGA att det inte fanns "IN-GAME FOOTAGE"....

Medlem

Tveksam till denna.. luktar lite WarZ eller vad skräpet hette


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar