Battlefield 4: Final Stand tar oss till Ryssland

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Gonathay:

Om man läser kommentarerna på deras FB sida så verkar det som att många whinar för att det här är för annorlunda, i vanliga fall brukar de whina på att det är för likt det innehåll som redan finns.

Hur ska folk ha det egentligen? Antingen så är det för generiskt eller för annorlunda, går inte att göra dessa personer nöjda verkar det som.

En inte allt för vild gissning är att det inte är samma personer som klagar på båda sakerna.

Antagligen inte men intrycket man får av spelets community är att de bara klagar konstant oavsett vad Dice bestämmer sig att göra, väldigt tröttsamt.


signatur

I got a Goldenshower.

Då stod det klart då.

Battlefield 5 blir framtid aka 2145 elr något liknande.

Walkers < 3 Titan < 3 Hover tanks < 3
Fattas bara "helikoptern" från 2142 oxå sen är det klart.

Faaaaaaaan nu är jag redan hyped över bf5 : // hahah

Skrivet av rewoX:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Master_johan:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Master_johan:

Ser ut som en flört med bf 2142. Hovertank, mech och en titan

var i trailern ser du titanen?

Tänkte på det som är bakom den stora porten i berget, i slutet av trailern. Fick lite vibbar att det var en titan iaf

tyckte det mer ser ut som ett stort torn à la Lockdown...men du kan ha rätt. Får se när man testat.

Inte Titan, men Walker! från 2142

Jo en titan 1.04 visar tydligt Titanens undersida som står på stål ben. Ge enginers 2 år kanske att bygga på den så kommer den säkert finnas över banorna i nästa Bf

Skrivet av Propy:
Skrivet av Master_johan:

Ser ut som en flört med bf 2142. Hovertank, mech och en titan

var i trailern ser du titanen?

1.04

Medlem
Skrivet av Gonathay:
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Gonathay:

Om man läser kommentarerna på deras FB sida så verkar det som att många whinar för att det här är för annorlunda, i vanliga fall brukar de whina på att det är för likt det innehåll som redan finns.

Hur ska folk ha det egentligen? Antingen så är det för generiskt eller för annorlunda, går inte att göra dessa personer nöjda verkar det som.

En inte allt för vild gissning är att det inte är samma personer som klagar på båda sakerna.

Antagligen inte men intrycket man får av spelets community är att de bara klagar konstant oavsett vad Dice bestämmer sig att göra, väldigt tröttsamt.

Instämmer


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Dice borde gått all out crazy med overkligheter till det sista DLC.

Medlem

Detta är väl sista planerade DLCt till BF4?

Var väl investerade pengar att köra premium! Älskar BF4!

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av anon_276063:

Happ! Nummer 4 i DLC-serien, av säkert 10. Hur mycket kommer det här paketet att kosta då? 299 SEK?

Enligt premium så är detta sista DLC:t till BF4. Final Stand. Skaffade premium för 100kr på tradera.

Oj! Nu blev jag väldigt chockad O.o EA är ju expansionspaketens kungar! 100 SEK för några banor och kanske något annat, är fortfarande mycket. 80 SEK hade varit mer rätt.

Han menar 100kr för alla DLC.
Personerna på Dice ska också ha löner. Är väl helt självklart att man ska betala för något som en annan person har gjort? Om du skulle vilja ha ett extra hyllplan till din Billy-bokhylla skulle du gå till Ikea och kräva ett gratis då eller?

Medlem

Fuckin jävla trams, aja så länge de inte börjar med laser pickadoller.

Inaktiv
Skrivet av Thane:
Skrivet av edgren:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av edgren:

Happ! Nummer 4 i DLC-serien, av säkert 10. Hur mycket kommer det här paketet att kosta då? 299 SEK?

Enligt premium så är detta sista DLC:t till BF4. Final Stand. Skaffade premium för 100kr på tradera.

Oj! Nu blev jag väldigt chockad O.o EA är ju expansionspaketens kungar! 100 SEK för några banor och kanske något annat, är fortfarande mycket. 80 SEK hade varit mer rätt.

Han menar 100kr för alla DLC.
Personerna på Dice ska också ha löner. Är väl helt självklart att man ska betala för något som en annan person har gjort? Om du skulle vilja ha ett extra hyllplan till din Billy-bokhylla skulle du gå till Ikea och kräva ett gratis då eller?

Om paketet innehåller alla expansionspaket, så är 100 SEK väldigt billigt.
Ja, självklart, men för det behöver de inte sälja dyra produkter! Nej, men jag skulle åka till något annat ställe, som kanske är billigare. På så sätt kan man få den billigaste varan, och det är därför Prisjakt existerar.

Medlem

Nyttjar fortfarande väder så jävla dåligt!
Alldeles för stela banor, bara en som det snöade lite på..
När ska vi få det riktiga dynamiska vädret?
Ösregn?
Kraftig vind?
RIKTIGA NATTBANOR?!
Finns så mycket potential som inte utnyttjas!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

FM-guru
F.d. Sisyr

Säga vad man vill, men jag tycker det var rätt softa miljöer. Å andra sidan är jag rätt nöjd så länge som jag slipper öken.

Medlem

Detta får mig att hoppas på en uppföljare till min absoluta favoritdel i serien! BF2142 <3

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av anon_276063:

Happ! Nummer 4 i DLC-serien, av säkert 10. Hur mycket kommer det här paketet att kosta då? 299 SEK?

Enligt premium så är detta sista DLC:t till BF4. Final Stand. Skaffade premium för 100kr på tradera.

Oj! Nu blev jag väldigt chockad O.o EA är ju expansionspaketens kungar! 100 SEK för några banor och kanske något annat, är fortfarande mycket. 80 SEK hade varit mer rätt.

Gnäll gnäll gnäll snål jocke. EA behöver din plånbok.
Fritid får kosta...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Avstängd

Roligt med Rysslands temat. Ganska aktuellt också om vi säger så. Däremot gillar jag inte dom här framtids grejerna som borde komma i ett separat spel.

Medlem
Skrivet av REALIN:

Roligt med Rysslands temat. Ganska aktuellt också om vi säger så. Däremot gillar jag inte dom här framtids grejerna som borde komma i ett separat spel.

Kanske gör ett test samtidigt för att se om det är något spelarna vill ha eller smygtesta småsaker som redan är på gång i nästa battlefield


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Master_johan:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Master_johan:

Ser ut som en flört med bf 2142. Hovertank, mech och en titan

var i trailern ser du titanen?

Tänkte på det som är bakom den stora porten i berget, i slutet av trailern. Fick lite vibbar att det var en titan iaf

tyckte det mer ser ut som ett stort torn à la Lockdown...men du kan ha rätt. Får se när man testat.

Inte Titan, men Walker! från 2142

Jo en titan 1.04 visar tydligt Titanens undersida som står på stål ben. Ge enginers 2 år kanske att bygga på den så kommer den säkert finnas över banorna i nästa Bf

jaha nu föll kronan ner, du menade "titan skeppet" ... tänkte titan (från titanfall) som walkers.. (från 2142) aja.. NICE

0:53 och framåt är hängande Walkers under konstruktion!

Inaktiv
Skrivet av chopper:
Skrivet av edgren:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av edgren:

Happ! Nummer 4 i DLC-serien, av säkert 10. Hur mycket kommer det här paketet att kosta då? 299 SEK?

Enligt premium så är detta sista DLC:t till BF4. Final Stand. Skaffade premium för 100kr på tradera.

Oj! Nu blev jag väldigt chockad O.o EA är ju expansionspaketens kungar! 100 SEK för några banor och kanske något annat, är fortfarande mycket. 80 SEK hade varit mer rätt.

Gnäll gnäll gnäll snål jocke. EA behöver din plånbok.
Fritid får kosta...

Inget klagande = inget händer. Fast EA kommer ändå inte lyssna -.-

Medlem

Tror också det är något nytt 2142 på gång. Men minns ni inte vad de sa om Battlefield som en serie. Det blir inga fler "Vi gör ett spel per år här) de skulle ju varva battlefield, titanfall och Battlefront, så nu kommer ju Battlefront 2015, sen ett nytt titanfall 2016, då möjligtvis ett Battlefield 2143 år 2017... gaaah that waiting!

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av chopper:
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av anon_276063:

Happ! Nummer 4 i DLC-serien, av säkert 10. Hur mycket kommer det här paketet att kosta då? 299 SEK?

Enligt premium så är detta sista DLC:t till BF4. Final Stand. Skaffade premium för 100kr på tradera.

Oj! Nu blev jag väldigt chockad O.o EA är ju expansionspaketens kungar! 100 SEK för några banor och kanske något annat, är fortfarande mycket. 80 SEK hade varit mer rätt.

Gnäll gnäll gnäll snål jocke. EA behöver din plånbok.
Fritid får kosta...

Inget klagande = inget händer. Fast EA kommer ändå inte lyssna -.-

Och där kom en som inte såg ironin i inlägget.He he he. Va kommer inte EA att läsa detta o lyssna på spelarna ?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Kommer inte komma BF5/BF2143 på många år.. dom håller på att utveckla starwars battlefront. Antar att demo till det kommer ut runt sep nästa år

Medlem

Jag tror inte att det är fel att gissa att det är en prototyp av en Titan som gömmer sig bakom portarna i "Hangar 21" (0:56)..

Äntligen, äntligen en uppföljare.

So happeh!

Medlem
Skrivet av Undrin:

Tror också det är något nytt 2142 på gång. Men minns ni inte vad de sa om Battlefield som en serie. Det blir inga fler "Vi gör ett spel per år här) de skulle ju varva battlefield, titanfall och Battlefront, så nu kommer ju Battlefront 2015, sen ett nytt titanfall 2016, då möjligtvis ett Battlefield 2143 år 2017... gaaah that waiting!

Sen när utvecklar Dice titanfall?

Inaktiv
Skrivet av chopper:
Skrivet av edgren:
Skrivet av chopper:
Skrivet av edgren:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av edgren:

Happ! Nummer 4 i DLC-serien, av säkert 10. Hur mycket kommer det här paketet att kosta då? 299 SEK?

Enligt premium så är detta sista DLC:t till BF4. Final Stand. Skaffade premium för 100kr på tradera.

Oj! Nu blev jag väldigt chockad O.o EA är ju expansionspaketens kungar! 100 SEK för några banor och kanske något annat, är fortfarande mycket. 80 SEK hade varit mer rätt.

Gnäll gnäll gnäll snål jocke. EA behöver din plånbok.
Fritid får kosta...

Inget klagande = inget händer. Fast EA kommer ändå inte lyssna -.-

Och där kom en som inte såg ironin i inlägget.He he he. Va kommer inte EA att läsa detta o lyssna på spelarna ?

Jag har svårt att förstå ironi ibland
För att EA är ett gäng egoistiska och pengaberoende. Därför kommer de inte lyssna på oss som klagar. Visst, det är ju bra att de ger bort ett spel per månad eller nått sånt, men de fortsätter ändå deras fula vana med att skapa ett halvfärdigt spel, säljer det för 400-700 SEK, och sen kräva mer pengar från de stackars spelarna (DLC), för 150-400 SEK... styck!

Medlem
Skrivet av MuvoHD:
Skrivet av Undrin:

Tror också det är något nytt 2142 på gång. Men minns ni inte vad de sa om Battlefield som en serie. Det blir inga fler "Vi gör ett spel per år här) de skulle ju varva battlefield, titanfall och Battlefront, så nu kommer ju Battlefront 2015, sen ett nytt titanfall 2016, då möjligtvis ett Battlefield 2143 år 2017... gaaah that waiting!

Sen när utvecklar Dice titanfall?

Det var EA som sa att de skulle varva spelen.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av MuvoHD:
Skrivet av Undrin:

Tror också det är något nytt 2142 på gång. Men minns ni inte vad de sa om Battlefield som en serie. Det blir inga fler "Vi gör ett spel per år här) de skulle ju varva battlefield, titanfall och Battlefront, så nu kommer ju Battlefront 2015, sen ett nytt titanfall 2016, då möjligtvis ett Battlefield 2143 år 2017... gaaah that waiting!

Sen när utvecklar Dice titanfall?

Det var EA som sa att de skulle varva spelen.

ah, i see! my bad.

Medlem

Jag tycker gott dom kunde kallat en av banorna för Djatlovpasset.

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av chopper:
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av chopper:
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av anon_276063:

Happ! Nummer 4 i DLC-serien, av säkert 10. Hur mycket kommer det här paketet att kosta då? 299 SEK?

Enligt premium så är detta sista DLC:t till BF4. Final Stand. Skaffade premium för 100kr på tradera.

Oj! Nu blev jag väldigt chockad O.o EA är ju expansionspaketens kungar! 100 SEK för några banor och kanske något annat, är fortfarande mycket. 80 SEK hade varit mer rätt.

Gnäll gnäll gnäll snål jocke. EA behöver din plånbok.
Fritid får kosta...

Inget klagande = inget händer. Fast EA kommer ändå inte lyssna -.-

Och där kom en som inte såg ironin i inlägget.He he he. Va kommer inte EA att läsa detta o lyssna på spelarna ?

Jag har svårt att förstå ironi ibland
För att EA är ett gäng egoistiska och pengaberoende. Därför kommer de inte lyssna på oss som klagar. Visst, det är ju bra att de ger bort ett spel per månad eller nått sånt, men de fortsätter ändå deras fula vana med att skapa ett halvfärdigt spel, säljer det för 400-700 SEK, och sen kräva mer pengar från de stackars spelarna (DLC), för 150-400 SEK... styck!

Ja vet tyvärr är det bara sorgligt!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

12
Skriv svar