Datum för Watch Dogs till Wii U

Robot
Medlem
Datum för Watch Dogs till Wii U

Jag är väldigt nyfiken på vad gamepaden kan tillföra spelet, men väldigt skeptiskt till om konsollen orkar med spelet. Kommer det bli läääääääääännnggrrreeeee laddtider än Lego city?

Medlem

Spel i 16 bit grafik tillhör det förgångna.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Spel i 16 bit grafik tillhör det förgångna.

UbiSoft gjorde ju ett utmärkt jobb med att få Watch Dogs att se föråldrat ut, så det kommer att funka riktigt bra på Wii U ska du se.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av McKinley:

Spel i 16 bit grafik tillhör det förgångna.

Jag spelar väldigt mycket hellre ett antal 16-bitars spel än jag spelar Watch Dogs. Grafik < Gameplay.

Gen
Medlem
Skrivet av kadavriak:
Skrivet av McKinley:

Spel i 16 bit grafik tillhör det förgångna.

Jag spelar väldigt mycket hellre ett antal 16-bitars spel än jag spelar Watch Dogs. Grafik &lt; Gameplay.

Andra tänker Grafik + Gameplay Dock suger W_D trots detta eftersom det inte är spelbart på Ultra.

Skrivet av Pjotor:
Skrivet av McKinley:

Spel i 16 bit grafik tillhör det förgångna.

UbiSoft gjorde ju ett utmärkt jobb med att få Watch Dogs att se föråldrat ut, så det kommer att funka riktigt bra på Wii U ska du se.

Ba-Dum-Tish?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

ja, Wii U:n är fortfarande kraftfullare än Xbox 360 och PS3 så grafikmässigt lär det funka. Var inte direkt någon grafikfest för ögonen när man spelade Watch Dogs till PS4. Det kändes enligt mig som ett last-gen spel och GTA V är fortfarande snyggare i mina ögon till xbox 360 än watch dogs till PS4.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

1
Skriv svar