Destiny – detta är framtidens utmaningar

Robot
Destiny – detta är framtidens utmaningar
Medlem
Destiny – detta är framtidens utmaningar

Schysst!


signatur

Niet.

Medlem

Låter väldigt givande faktisitk.

Skribent

Ja, jag gillar detta. Har bara kommit till level 12~ och spelet har inte riktigt lyft, tycker jag. Men ser fram emot "end game" och kontinuerliga uppdateringar.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Låt uppdateringarna vräka in i samma takt i framtiden med! Har haft riktigt kul med Destiny än så länge. Jag är lvl 10 och alla säger att spelet kommer bli mycket roligare om ett par levels, me gonna like


signatur

Game long and prosper

Medlem
Citat:

...500 miljoner dollar att utveckla...

Inte på enbart utveckling, det verkar vara relativt liten del om man ska tro Bungie. Största summa går nog som vanligt till marknadsföring.

Detta är arvet från årtal av misskötsel och inkompetens från AAA-industrin. Activition kan bete sig så här illa för konkurrenterna gör det också.

Istället för att investera i 30-40 projekt där några av dem kunna ha lett till något fantastisk, fick vi nu istället en enda medioker titlel som dem måste hypa upp till förbannelse för att folk ens ska orka bry sig.

Det är så tydligt också, nästan alla kör med det klassiska mmo försvaret, man behöver enbart investera en massa tid, sen är det kul... ibland...

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Ja, jag gillar detta. Har bara kommit till level 12~ och spelet har inte riktigt lyft, tycker jag. Men ser fram emot "end game" och kontinuerliga uppdateringar.

End game kommer tyvärr efter 15h

Medlem

Gött! Ska bli fint! Ser fram emot Vault of Glass!

Avstängd

Verkar gå för snabbt att lvla upp till 20

Medlem
Skrivet av REALIN:

Verkar gå för snabbt att lvla upp till 20

Tog 10h för mig

Medlem

Ge de lite tid. Tror de blir riktigt bra när allt faller på plats.

1
Skriv svar