Omröstning – Sätt betyg på Destiny!

Robot
Omröstning – Sätt betyg på Destiny!

FZ har redan tyckt till. Nu vill vi att du berättar vad du tycker om Halo-kreatörernas svulstiga nya onlineshooter.

#bungie, #destiny


Medlem
Omröstning – Sätt betyg på Destiny!

Vilket betyg får Destiny, 3, 4, 2, 5 eller 1? Var det tillräckligt med koffein i morgonkaffet?

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Vilket betyg får Destiny, 3, 4, 2, 5 eller 1? Var det tillräckligt med koffein i morgonkaffet?

Det är så att ni ska hålla er vakna, inte ta något för givet!

Själv har jag spelat för lite för att betygsätta, men lutar just nu åt 3/5. Ganska trist att kötta huvuduppdragen än så länge (har bara kommit till månen), men gillar pvp och strikes. Håller tummarna att end game blir trevligt!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Fan sicket jävla tjat det är om Destiny

Medlem
Skrivet av totte1015:

Fan sicket jävla tjat det är om Destiny

Kan vara för att det är en AAA release av Bungie.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av totte1015:

Fan sicket jävla tjat det är om Destiny

Kan vara för att det är en AAA release av Bungie.

Har aldrig hört talas om Bungie förut xD

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av totte1015:

Fan sicket jävla tjat det är om Destiny

Kan vara för att det är en AAA release av Bungie.

Har aldrig hört talas om Bungie förut xD

wtf

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av totte1015:

Fan sicket jävla tjat det är om Destiny

Kan vara för att det är en AAA release av Bungie.

Har aldrig hört talas om Bungie förut xD

Bungie är inget jättekänd företag såsom EA eller Activition. Men det är dem som skapade Halo. Och Halo har ju förändrat hur folk ser på fps på konsoll. så det är förståeligt

Medlem

4/5 känns ju mer realistiskt än 3/5, 3/5 det är ju mediokert....

Medlem
Skrivet av Ghoztatic:

4/5 känns ju mer realistiskt än 3/5, 3/5 det är ju mediokert....

Fast det är ju ett otroligt mediokert spel så det känns rätt! 3/5

Medlem

sen får ni ju inte glömma att på FZ skala är 3/5 INTE "mediokert", utan helt enkelt "bra". vilket många säkert tycker att spelet är.

Medlem

Med massiv reklam har spelet ändå lyckats med alla pre-orders så activision kan skratta hela vägen till banken. Inväntade själv recensioner som börjar dyka upp och blir inget köp då det ser satans enformigt ut. Plockar väl upp det på en rea..

Medlem
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av Ghoztatic:

4/5 känns ju mer realistiskt än 3/5, 3/5 det är ju mediokert....

Fast det är ju ett otroligt mediokert spel så det känns rätt! 3/5

hahahahaha! Ja jävlar...

Medlem

Tycker det är helt underbart bra, inte alls för avancerat att förstå sig på alla funktioner så det är det perfekta konsoll FPS online kötta spelet tycker jag. Allmänt kul att det finns lite RPG element med och känner mig rätt glad över att dom är relativt begränsade.

Inaktiv

FZ ar inte snabba med nyheter, folk har redan borjat fuska i Destiny, typ alltid ha full ammo och att kunna skjuta i ilfart utan att behova ladda om, laste om det pa Gamereactor.

Inaktiv
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av Ghoztatic:

4/5 känns ju mer realistiskt än 3/5, 3/5 det är ju mediokert....

Fast det är ju ett otroligt mediokert spel så det känns rätt! 3/5

hahahahaha! Ja jävlar...

Bara för att det är en professionell studio som lagt ner 500 miljoner samt skapat Halo betyder det inte att det automatiskt får ett jättebra betyg. Från vad jag hört säger de flesta att spelet är rätt mediokert och tillför egentligen ingenting nytt till spelvärlden. Repetitiva uppdrag såsom gather missions och far dit och döda 10 skurkar.

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av Ghoztatic:

4/5 känns ju mer realistiskt än 3/5, 3/5 det är ju mediokert....

Fast det är ju ett otroligt mediokert spel så det känns rätt! 3/5

hahahahaha! Ja jävlar...

Bara för att det är en professionell studio som lagt ner 500 miljoner samt skapat Halo betyder det inte att det automatiskt får ett jättebra betyg. Från vad jag hört säger de flesta att spelet är rätt mediokert och tillför egentligen ingenting nytt till spelvärlden. Repetitiva uppdrag såsom gather missions och far dit och döda 10 skurkar.

Aka Borderlands grown up.

Medlem
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av Ghoztatic:

4/5 känns ju mer realistiskt än 3/5, 3/5 det är ju mediokert....

Fast det är ju ett otroligt mediokert spel så det känns rätt! 3/5

hahahahaha! Ja jävlar...

Du får ju gärna ge ett argument varför du tycker spelet förtjänar högre betyg.

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av Ghoztatic:

4/5 känns ju mer realistiskt än 3/5, 3/5 det är ju mediokert....

Fast det är ju ett otroligt mediokert spel så det känns rätt! 3/5

hahahahaha! Ja jävlar...

Bara för att det är en professionell studio som lagt ner 500 miljoner samt skapat Halo betyder det inte att det automatiskt får ett jättebra betyg. Från vad jag hört säger de flesta att spelet är rätt mediokert och tillför egentligen ingenting nytt till spelvärlden. Repetitiva uppdrag såsom gather missions och far dit och döda 10 skurkar.

Det är ju precis det här som är problemet, Destiny har hypats till döds under några år nu och skulle revolutionera hur vi såg på spel osv osv, men det är ju INGENTING nytt. Det är ett nedskalat mmo utan någon form av social aspekt(nej räknar inte att dansa/vinka/peka som socialt).

Ska bli intressant att se hur stor spelarbas dom har om några månader, känns som ett nytt SW:TOR.

Medlem
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av Ghoztatic:

4/5 känns ju mer realistiskt än 3/5, 3/5 det är ju mediokert....

Fast det är ju ett otroligt mediokert spel så det känns rätt! 3/5

hahahahaha! Ja jävlar...

Bara för att det är en professionell studio som lagt ner 500 miljoner samt skapat Halo betyder det inte att det automatiskt får ett jättebra betyg. Från vad jag hört säger de flesta att spelet är rätt mediokert och tillför egentligen ingenting nytt till spelvärlden. Repetitiva uppdrag såsom gather missions och far dit och döda 10 skurkar.

Det är ju precis det här som är problemet, Destiny har hypats till döds under några år nu och skulle revolutionera hur vi såg på spel osv osv, men det är ju INGENTING nytt. Det är ett nedskalat mmo utan någon form av social aspekt(nej räknar inte att dansa/vinka/peka som socialt).

Ska bli intressant att se hur stor spelarbas dom har om några månader, känns som ett nytt SW:TOR.

Men använd voicechat! Herregud!...

Medlem
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av Ghoztatic:

4/5 känns ju mer realistiskt än 3/5, 3/5 det är ju mediokert....

Fast det är ju ett otroligt mediokert spel så det känns rätt! 3/5

hahahahaha! Ja jävlar...

Bara för att det är en professionell studio som lagt ner 500 miljoner samt skapat Halo betyder det inte att det automatiskt får ett jättebra betyg. Från vad jag hört säger de flesta att spelet är rätt mediokert och tillför egentligen ingenting nytt till spelvärlden. Repetitiva uppdrag såsom gather missions och far dit och döda 10 skurkar.

Det är ju precis det här som är problemet, Destiny har hypats till döds under några år nu och skulle revolutionera hur vi såg på spel osv osv, men det är ju INGENTING nytt. Det är ett nedskalat mmo utan någon form av social aspekt(nej räknar inte att dansa/vinka/peka som socialt).

Ska bli intressant att se hur stor spelarbas dom har om några månader, känns som ett nytt SW:TOR.

Men använd voicechat! Herregud!...

Ja? det kanske funkar i ditt random 3manna fireteam men inte om du möter någon ute i världen/i the tower, herregud....

Väntar fortfarande på dina argument!

Medlem

Inte hunnit spela så mycket än men än så länge är det över mina förväntningar. Lite väl neutral story tycker jag men det funkar ändå. Jag gillar att det är en blandning av Halo och MMO, det skulle faktiskt kunna leda till att det blir betydligt fler FPS MMO istället för alla tredje person hack and slash. Stör mig dock på att man inte kan stänga av autoaim!

Jag skulle nog ge det en svag 4 av 5, men får se hur spelet blir i längden. Är lite orolig att det kan bli enformigt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av Ghoztatic:

4/5 känns ju mer realistiskt än 3/5, 3/5 det är ju mediokert....

Fast det är ju ett otroligt mediokert spel så det känns rätt! 3/5

Vi definierar 3 som "bra".


signatur
Medlem

men vilket konstigt sätt att presentera resultaten...
sätt dem i sorterad ordning vettja, antingen efter betygen eller antal röster

Inaktiv

4/5. Jag tycker det är ett riktigt bra spel. Men kräver ett par polare för att det ska lyfta ordentligt. Sen kunde kampanjen ha varit lite mer "filmisk". Men en stark fyra är det för mig.

Ni som har satt en etta tror jag inte ens har spelat spelet, trollfånar.

Medlem

Riktigt kul Coop spel, speciellt på Hard och heroic!

Medlem

Älskar det. Ett av de bästa spelen för co-op imo

Medlem

Eatem de som att säga att alla som satt 4 eller 5 bara för att ni vill att de skall leva up till hypen. Du nämner till exemple 2 saker som fick mitt betyg att gå ner Storyn kändes lite fattig de jag spela och "Men kräver ett par polare för att det ska lyfta ordentligt" En sak som jag inte heller gillar.

Sen kändes de för mig lite fattigt och glest. Hade önskat att man såg mer av staden(men ditt jag komm så var de inte fallet.). Jag personligen tycker 3 just nu Fans inget som var ground breaking eller breath taking.

Medlem

Hela spelet är som allsång på skansen.

jkw
Medlem

Är det bara jag som är trött på de extremt långa laddningstider mellan planeterna?

Mission, laddning 3 minuter, staden, laddning 3 minuter, greja, laddning 3 minuter, mission, laddning 3 minuter, rince and repeat!

12
Skriv svar