K: Playstation 3 spel och tillbehör

Medlem
K: Playstation 3 spel och tillbehör

Tjenare! Jag och frugan har precis blivit med PS3 och är numera på jakt efter spel till denna finurliga mackapär. Om du har några spel där hemma som ligger och skräpar så kan du gärna skicka eller skriva här i tråden vilka titlar det rör sig om och hur mycket du hade tänkt ta betalt för det. Vi är inte ute efter några specifika titlar just nu utan har du något spel så är det bara att höra av sig.

Är även på jakt efter en eller flera kontroller (original) så har du även en sådan i något hörn som samlar damm så är vi även intresserade av den!

Medlem

Ett tips är att skaffa ps+. Då får du "hyra" spel varje månad.
Har själv kring 150 spel till ps3 genom ps+ och psn reor.
Helt klart värt det 480kr året som det kostar och prickar du in att köpa ett år på rea är det kring 350kr året.
Det enda du behöver göra är varje månad logga in på datorn och köpa alla gratisspel till ps3,ps4 och vita för att få dom i ditt bibliotek. Köper du en ps4 om något år har du omkring 20 spel till den.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jaha! Som jag förstod så kunde man bara spela dessa titlar under en bestämd tid och sedan så försvann de ifrån ens bibliotek. Eller detta gäller inte alla titlar för varje månad?

Medlem
Skrivet av Jimbolini:

Jaha! Som jag förstod så kunde man bara spela dessa titlar under en bestämd tid och sedan så försvann de ifrån ens bibliotek. Eller detta gäller inte alla titlar för varje månad?

Du kan bara spela så länge du har en ps+ subscription.
Om din sub gått ut kan du inte spela spelen längre men aktiverar du igen kan du spela spelen igen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar