Se den nya trailern från GTA V!

Medlem

Dirty, dirty peasants

Skrivet av nils45:

Lukan var ironisk era giffon. Ironi är svårt att se på Internet, men när han säger saker som inte ens stämmer in på en PC utan stämmer in på en konsol, då måste det hajja till där uppe, eller? Min facepalm kan inte bli större.

Folk är ju allmänt dumdryga och dumma i huvudet överallt på nätet så varför skulle jag reagera på det här...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

KoP
Medlem

Så.. vad kommer det här dlc´t heta?

Medlem

för trött för att skriva nått smart. skriver bara borde inte gta4 komma på ps4 .,, är samma du vet jahaha ok ja gonatt!!11!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av wrangman:

för trött för att skriva nått smart. skriver bara borde inte gta4 komma på ps4 .,, är samma du vet jahaha ok ja gonatt!!11!

anmäl honom för att drunk talk... sweet sweet drunk talk!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Nice ändå, då kan en lite bättre maskin än last gen beta-testa hur PC kommer ha det på low-medium quality

Ser sjukt fram emot PC versionen!

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Nice ändå, då kan en lite bättre maskin än last gen beta-testa hur PC kommer ha det på low-medium quality

Ser sjukt fram emot PC versionen!

livlig fantasi du ha Neife


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag förstår julrushen för konsoller till fullo och skulle tagit samma beslut som företagare.

Trots detta när jag läser att PC får det först i Januari kan jag inte undgå att känna den där känslan man får när man hör någon prata, men man förstår inte vad dom säger eftersom man är så upptagen med att hålla tillbaka tanken att dra till med en höger i plytet och bara slå och slå och slå och slå och slå..

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Nice ändå, då kan en lite bättre maskin än last gen beta-testa hur PC kommer ha det på low-medium quality

Ser sjukt fram emot PC versionen!

Kom bara ihåg att betala för spelet, stöd rockstar så kanske dom också ser en anledning att släppa sina spel till pc samtidigt. November blir en fin månad för oss som spelar på alla format. Man skulle kunna kalla oss för spelvärldens eliter. Nu ska jag spela lite samurai shodown 4 på min aes.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Kleptoman:

Trevor dog väll?

Han är ju i trailern, så det kan han inte ha gjort.

Skrivet av ELF:
Skrivet av Kleptoman:

Trevor dog väll?

Han är ju i trailern, så det kan han inte ha gjort.

Spoilvarning. När du spelar storyn och göra bland de sista uppdragen så får du ett uppdrag som heter deathwish. Då får du välja vem av karaktärerna du vill avrätta, pga olika skäl, eller låta alla vara vid liv.

Medlem

Frågan är om det blir så stor skillnad mellan PC-versionen och PS4. Om det inte är någon uppenbar skillnad så blir det PS4, om PC har högre framerate och goare grafik blir det att vänta lite längre.

Medlem
Skrivet av pinky:

Frågan är om det blir så stor skillnad mellan PC-versionen och PS4. Om det inte är någon uppenbar skillnad så blir det PS4, om PC har högre framerate och goare grafik blir det att vänta lite längre.

Tror det största övertaget PC har är förmodligen eventuella mods.

Medlem

Nån som vet om det blir online-krav till ps4?? Flyttar precis efter släppet och blir utan nät ett tag ..


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem

Visst ser det bra mycket snyggare ut än utgåvan till förra generationen. Men det skiljer ju inte så mycket mer... vad ska motivera ett köp?

PC-versionen kräver dessutom att man köper nya delar till datorn igen... fy fan för PC-spel säger jag bara. Man kunde ju önska att det kom ut lite fler spel optimerade för nuvarande hårdvara istället för att kräva nya uppdateringar.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Visst ser det bra mycket snyggare ut än utgåvan till förra generationen. Men det skiljer ju inte så mycket mer... vad ska motivera ett köp?

PC-versionen kräver dessutom att man köper nya delar till datorn igen... fy fan för PC-spel säger jag bara. Man kunde ju önska att det kom ut lite fler spel optimerade för nuvarande hårdvara istället för att kräva nya uppdateringar.

Tror inte du hängt med isåfall...

Citat:

Nya vapen, fordon och aktiviteter
Utökat vildliv
Tätare trafik
Nytt system för vegitation
Förbättrade väder- och skadeeffekter
Fler spelare i onlineläget
Över 100 nya låtar och dj-mixar till radiostationerna
Klassiska fordon återvänder från tidigare spel - däribland ett snabbare luftskepp

För övrigt vet jag inte vad det är som är så hemskt för dig angående PC-spel? PS3 och X360 klarar inte det heller, därför får PS4 och XBox One uppgraderingarna också? Är det alltså inte att uppgradera sig från en gammal konsol till en ny detsamma?

Du MÅSTE ju inte spela på de högsta inställningarna på PC - men om du verkligen vill det så får du vara redo att också betala för det. Om du nöjer dig med PS4/Xbone inställningarna så bör det väl duga för dig på PC också?

Sen angående optimering, vad snackar du om? Inga detaljer kring hårdvarukraven har släppts...?

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Finns att ladda ner,1080p.mkv 140mb

http://www40.zippyshare.com/v/16497785/file.html

Oj, det räcker med att se denna video för att inse att man nog ska spela detta på PC senare. Jag har en PS4, men den versionen ser ut att ha rejäla aliasing-problem som jag inte vill uppleva. Jag skippar den och väntar på PC-versionen.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av PcKaffe:

Jag har nästan slutat hänga här, men när jag såg trailern på youtube så drog jag raka vägen till köket och hämtade popcorn inför PCfolkets gap och skrik.

Är endast 1-2 personer som pratar om PC i denna tråd (atm) så vet inte riktigt vad du klagar på.

Inför som i att det är något kommande, inte något som är eller har varit. Dessutom så var det inte klagande, det var optimism över hur kul jag skulle ha åt den typiske FZ besökarens kommentarer. GG no re


signatur

// Bacon <3

12
Skriv svar