Omröstning – Sätt betyg på Destiny!

Medlem

Japp. Inte sett så långa laddningatider på länge

Medlem

Haft en riktigt fin resa, skönt PVE, repetitivt men vem gillar inte att komma på hur man knäcker en boss på bästa/snabbaste sätt.

PVP är jag fortfarande urusel på men jag kör på för bounties och rep.

Jag kom precis till punkten då jag har 100 Vanguard Marks och 100 Cruicible Marks, så nu är man inte riktigt lika motiverad att tugga grejer ännu.

Men dom behöver mer strikes.

Min Titan ser skithäftig ut. Och jag har redan lagt ner alldels för många timmar på spelet och det blir lätt några fler, 4/5!


signatur
Medlem

Hört på årsmötet för Svenska Hatersklubben.

"Jag börjat tröttna lite på att autopilot-hata Microsoft, kan vi inte hitta på något nytt där vi kan få utlopp för vår vrede?"

"Är det inte extremt mycket reklam för ett spel som heter Destiny?" Där kanske vi har något som ger oss anledning till att gnälla sönder varenda forumtråd som tar upp spelet"

Jag lägger inte tid på att läsa och kommentera spel eller annat som jag inte är intresserad av eller ogillar, men beundrar de som orkar.

Betyg 5/5 på den här generationens bästa spel. Jag räknar med att Bungie kommer hålla liv i spelet med ständiga uppdateringar och utmaningar i flera år som planerat. Konsolernas motsvarighet till WoW är äntligen här.

Medlem

I like it. Det kan kännas lite cyniskt ibland där det märks att storyn bara är på plats för att tjäna designen och den lyckas inte övertyga alls. Kan även bli lite trött när man kan se grind-vägen dom lägger ut framför än så man har saker att sänka tid i.

Med det sagt är det riktigt höga produktionsvärden och mycket skoj stundvis. Beroendeframkallande som helveite. En tumme upp.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

När ska fz lära sig att 1-5 inte funkar?
3 så är det kasst 4 så är det superbra.
1-10 eller 1-100 är ju 1000 bättre!

Precis som på tv4 morgon. Får en film eller bok 4/5 så är den otroligt bra, värt varenda öre, mästerverk.
Men får den 3/5 så är den medioker, den funkar. Kanska inte för alla...

Blizz plz Fz!
Yes alt -QQ såhär på morgonkvisten.

Medlem

Min gissning är att hypen har bitit bungie lite i baken med destiny. De lovordade det aningen för högt och folk blev besvikna, och jag tror att det skiner igenom i samtliga betyg jorden runt, även FZ.
FZ gav, som exempel, spelet Titanfall 4/5 och sätter man destiny bredvid det halvfärdiga fps:et så väljer jag själv destiny i alla lägen.

Men jag håller med. Jag är besviken. Jag hade väntat mig så mycket mer. Ändlösa galaxer att utforska, människor att träffa och dela krigshistorier med.

Destiny är grymt. Bara inte så grymt som de sa att det skulle va.


signatur

In a world gone mad only a lunatic is truly insane

Medlem
Skrivet av krqkan:

När ska fz lära sig att 1-5 inte funkar?
3 så är det kasst 4 så är det superbra.
1-10 eller 1-100 är ju 1000 bättre!

Precis som på tv4 morgon. Får en film eller bok 4/5 så är den otroligt bra, värt varenda öre, mästerverk.
Men får den 3/5 så är den medioker, den funkar. Kanska inte för alla...

Blizz plz Fz!
Yes alt -QQ såhär på morgonkvisten.

Jag tycker 1/5 är bra. Vad som är bra eller dåligt är ju alltid abstrakt och subjektivt. Blir skalan för stor börjar man läsa in för mycket i betyget. Eftersom vad som är bra är ganska abstrakt bör skalan vara ganska abstrakt. Det går inte att numeriskt säga vad som är bra eller dåligt. Man kan ge en fingervisning. En fingervisning ger man bäst med en liten skala.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Sitter med 2 polare och kör igenom Destiny just nu. Ja det är repetitivt emellanåt, men över lag är det ett otroligt roligt spel alltså. 4/5 av helt klart.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Klar 4, eftersom jag inte överhypade spelet som vissa andra spån gjorde. Undra hur de ska klara sig när Half-Life 3 släpps.

Medlem

Tycker spelet är helt underbart bra och framtida content borgar för att det blir ännu bättre.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GnutAh:

Klar 4, eftersom jag inte överhypade spelet som vissa andra spån gjorde. Undra hur de ska klara sig när Half-Life 3 släpps.

Trevligare ton tack.


signatur
12
Skriv svar