Medlem
Valdag

Så var det dags att rösta. Jag har gjort mitt val och hoppas att alla ni har gjort ert.
Jag tänker inte gå in i någon politisk diskussion men kan väl säga som så att jag hoppas mer på några partier och mindre på andra. Något enstaka kan få försvinna helt.

Jag är inte så pass intresserad att jag sitter framför TV'n och biter på naglarna men onekligen ska det bli spännande att se vart allt detta slutar. Det känns som att årets val kan bli det mest spännande på rätt länge och med all främlingsfientlighet som bara ökar ute i Europa skulle det förvåna mig om inte Sverige hakar på trenden. Det har vi naturligtvis redan gjort men jag tror det kommer synas extra tydligt på valresultatet i år.

I morgon är det arbetsvecka igen och jag ska återigen upp till Mönsterås över dagen. Det blir på onsdag denna veckan och det är sista mötet inför lanseringen av min nya arbetsplats. Några såg mig kanske på TV häromkvällen (tisdags) då SVT var och filmade och intervjuade mig och några kollegor i den mobila ungdomsmottagningen. Vi som har jobbat i projektet ser så otroligt mycket fram mot att kunna rulla ingång och jag hoppas att vi får ett varmt mottagande från ungdomarna ute i de skånska byarna.

Några fotojobb har jag inte haft på länge nu. Det börjar kännas rätt tråkigt faktiskt och det skulle inte skada att få plåta lite porträtt emellanåt. Särskilt nu när jag har ny analog kamera och finfin porträttoptik. I vanlig ordning får jag väl se till att min kära fru ser respektabel ut och sen ställa henne framför linsen

Vi ses på andra sidan valet. Idag bjuder jag på en Polaroid som visar mitt sista inköp innan det blev totalstopp. En otroligt vacker Royal Model 0.

#blogg

Medlem
Valdag

This image or video is currently unavailable


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

This image or video is currently unavailable

Sorry about that. Bytte fil på Flickr som jag länkar bilden från och då sabbade jag länken. Det är fixat nu

Tack för att du påpekade!

1
Skriv svar