Skywind – en titt på Bitter Coast från Morrowind

Robot
Skywind – en titt på Bitter Coast från Morrowind
Medlem
Skywind – en titt på Bitter Coast från Morrowind

Aaah Morrowind spelet som gjorde att min spacebar gick sönder.

Medlem

Vad jag kommer ihåg så var det inte mycket main story som spelades när jag var palt. Det var nästan bara utforskande och äventyrande

Medlem

Jag är mer intresserad utav Skyblivion

Medlem
Skrivet av Rior:

Aaah Morrowind spelet som gjorde att min spacebar gick sönder.

Själv bytte jag aldrig bort från E-tangenten!

Medlem
Skrivet av s3ng:

Jag är mer intresserad utav Skyblivion

Spela Oblivion för ett tag sedan, det håller fortfarande, Morrowind är dock i behov av en remake så ska bli kul att testa, inte spelat sen jag var typ 12.

Medlem
Skrivet av Rior:

Aaah Morrowind spelet som gjorde att min spacebar gick sönder.

True story.

Medlem

Jag tänkte gå in och klaga lite här på grafiken i videon och att jag hade hoppats på någon animation alls bland vegetationen, typ att rankorna rörde sig lite svagt i brisen eller något...

...men som alltid (från videons description): "As always, many models are placeholders and everything is subject to change.".

Så det är för tidigt att detalj-gnälla. Och i det fallet: detta ser grymt ut

Medlem

Hoppas de lyckas göra snyggare texturer, för även om det är snyggare än originalet så fanns det massor av skit fula texturer som såg väldigt 2008 ut....


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Smest:

Vad jag kommer ihåg så var det inte mycket main story som spelades när jag var palt. Det var nästan bara utforskande och äventyrande

Men det gäller ju alla Elder Scrolls-spel. Jag tog mig inte förbi greybeards-uppdraget i Skyrim med mina tre första karaktärer. Den fjärde karaktären körde jag genom hela main questen med.

Medlem

Morrowind får fortsätta vara outforskad mark för mig. Kom in i serien först med Oblivion och så skall det förbli. Fan... nu blev man ju sugen på Oblivion också -.-


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av KatOne:

Jag tänkte gå in och klaga lite här på grafiken i videon och att jag hade hoppats på någon animation alls bland vegetationen, typ att rankorna rörde sig lite svagt i brisen eller något...

...men som alltid (från videons description): "As always, many models are placeholders and everything is subject to change.".

Så det är för tidigt att detalj-gnälla. Och i det fallet: detta ser grymt ut

Kanske blir lite moddar till modden för att fixa grafiken? Tyckte också den var lite halv-taskig. Men original Skyrim är inte så imponerande längre utan det är moddar som krävs.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar