"Nu är du borta igen!"

Inaktiv
"Nu är du borta igen!"

Ja... Sorry! Nu har det varit en lång paus igen dagboken. Vi har haft en riktigt turbulent period nu. Kan tyvärr inte offentliggöra så mycket precis idag (låter som jag har värsta topphemliga uppdraget på gång, men så spännande är det inte) på grund av att vi inte gjort det offentligt bland familj och vänner än. Måste väl göra det Facebook-officiellt först?

Men för dom som är intresserade så är det en otroligt positiv grej som kommer bli en stor förändring till det bättre för hela familjen. Uppdatering följer!

Dock kommer det nog inte bli så många inlägg framöver, vi har fortfarande en hel del saker att få färdigt innan "resan" början. Gör inte så mycket annat än att planera och prata i telefon för tillfället, så kul har jag det

Ha det gott där ute i vårt avlånga land!

#blogg


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
"Nu är du borta igen!"

Jag gissar på en bulle i ugnen, nytt jobb eller en flytt!
Önskar dig lycka till med oavsett du har på gång

Medlem

Åh, ni ska gifta er!

Medlem

Ska ni adoptera en sengångare?

Inaktiv

Det här var ju kul! Skulle utannonserat en gissningstävling ;D Ett rätt av 3 möjliga än så länge!

Och tack så mycket Svanberg, kan behövas


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem

Vilket av alternativet det än är så är det stort. Ja till och med att adoptera en sengångare Grattis hur som helst, vad det nu än är. Dock tror jag Svanberg är inne på rätt spår

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Jag slänger in en gissning på en drömresa.

Samt så måste den 1 rätt vara adoptionen av en sengångare.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Vinnaren är Svanberg på första gissningen!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag tror på sengångaren. Dom är så söta

Ni ska köpa ny dammsugare, grattis!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Ska ni adoptera en sengångare?

Skrivet av Bojkott:

Ja till och med att adoptera en sengångare

Skrivet av joffjoff:

Samt så måste den 1 rätt vara adoptionen av en sengångare.

Skrivet av MMO4Life:

Jag tror på sengångaren. Dom är så söta

Inaktiv

Sengångare och dammsugare kan jag avslöja går bort faktiskt. Sengångaren för att jag är pälsdjursallergiker, annars hade jag varit på direkt Och dammsugare skaffade vi en ny för ett tag sedan, för den som är nyfiken. Men bra förslag


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
Skrivet av Nineldo:

Sengångare och dammsugare kan jag avslöja går bort faktiskt. Sengångaren för att jag är pälsdjursallergiker, annars hade jag varit på direkt

Skrivet av Nineldo:

Och dammsugare skaffade vi en ny för ett tag sedan, för den som är nyfiken. Men bra förslag

1
Skriv svar