Destinys svåra Raid-uppdrag är igång

Robot
Destinys svåra Raid-uppdrag är igång

Är du level 26 och har ett gäng likvärdiga kompisar väntar tuffa, oguidade strider.

#destiny, #bungie


Medlem
Destinys svåra Raid-uppdrag är igång

Skulle behövas en public matchmaking ändå. Har bara två polare som spelar Destiny. Får nog fylla på vänlistan medan jag levlar


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Skulle behövas en public matchmaking ändå. Har bara två polare som spelar Destiny. Får nog fylla på vänlistan medan jag levlar

Gillar dock att dom gör så känns lite vanilla wow över det

Medlem

Det var kul till lvl 20, men utan kompisar som spelar och utan en chattfunktion i spelet lär det inte bli så mycket mer spelande.

Medlem
Skrivet av Javas:

Skulle behövas en public matchmaking ändå. Har bara två polare som spelar Destiny. Får nog fylla på vänlistan medan jag levlar

kollade lite på streams det är inget för randoms :)..(iallafall i nu i början)

Skrivet av Ergo:
Skrivet av Javas:

Skulle behövas en public matchmaking ändå. Har bara två polare som spelar Destiny. Får nog fylla på vänlistan medan jag levlar

Gillar dock att dom gör så känns lite vanilla wow över det

fick den känslan med


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Ergo:
Skrivet av Javas:

Skulle behövas en public matchmaking ändå. Har bara två polare som spelar Destiny. Får nog fylla på vänlistan medan jag levlar

Gillar dock att dom gör så känns lite vanilla wow över det

Samtidigt som jag håller med dig kan jag tycka att det funkar bättre på dator än på konsol. Det är ganska krångligt och tidskrävande att kommunicera via en konsol för att försöka få ihop en grupp. Att skriva några korta meningar med ett styrkors tar på tok för lång tid - än mer tack vare att man måste skriva till varandra via TV-spelets OS snarare än in-game.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hej, jag har inga kompisar.
Vem vill spela med mig?

Medlem
Skrivet av Ergo:
Skrivet av Javas:

Skulle behövas en public matchmaking ändå. Har bara två polare som spelar Destiny. Får nog fylla på vänlistan medan jag levlar

Gillar dock att dom gör så känns lite vanilla wow över det

Problemet är ju att det att nostalgin över "vanilla wow" är så stark att många glömer hur fruktansvärt det var. Vilket även Blizzard insåg och har därför implementerat olika system för att få in spelarna i raids och instances.

Jag vill ha matchmaking som ett alternativ. Jobb, familj och livet i övrigt gör det svårt att organsiera 5-6 spelare samtidigt. Så jag vill inte lämnas utanför eller excluderas från "content" endast för att jag inte har rätt mängd vänner online den tiden jag kan spela.

Medlem

Om det är någon som är sugen på att dra ihop ett raid team på PS4 så släng ett pm! (25 Warlock)

Medlem

dom gav upp lol...


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Asså man är lite sugen på att skafda spelet iallafall ! Äre värt o köpa?

Medlem
Skrivet av Zerofrosty:

Asså man är lite sugen på att skafda spelet iallafall ! Äre värt o köpa?

Den frågan kan nog bara du själv svara på.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Adda Godmorgun på psn. Är 27 närsom. Behöver fler dedikerade spelare.

Medlem

Kör på Xbox One, lägg till Hunkala.
Tyvärr bara lvl 22 för stunden...

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Zerofrosty:

Asså man är lite sugen på att skafda spelet iallafall ! Äre värt o köpa?

Den frågan kan nog bara du själv svara på.

Sant där! men jag orkar verkligen inte köpa spel som man lirar i några timmar bara.. har köpt spel som jag har knappt rört orkar verkligen inte slösa pengar nu.

Medlem

Lägg till mig på Xbox One om ni vill spela. Jag spelar inte dygnet runt, men loggar på lite då och då

gamertag: exody

Medlem

xbox one här med, spelar på dagarna alias_bubba gamertag

Medlem

Jag som trodde lv 20 var max haha:D

Medlem
Skrivet av jimmy.spartan:

xbox one här med, spelar på dagarna alias_bubba gamertag

Skrivet av BlueBlood:

Lägg till mig på Xbox One om ni vill spela. Jag spelar inte dygnet runt, men loggar på lite då och då

gamertag: exody

Skrivet av Hunkala:

Kör på Xbox One, lägg till Hunkala.
Tyvärr bara lvl 22 för stunden...

Skrivet av elPresidente:

Om det är någon som är sugen på att dra ihop ett raid team på PS4 så släng ett pm! (25 Warlock)

Skrivet av fakka:

Hej, jag har inga kompisar.
Vem vill spela med mig?

Skrivet av Spectral:

Det var kul till lvl 20, men utan kompisar som spelar och utan en chattfunktion i spelet lär det inte bli så mycket mer spelande.

Skrivet av Javas:

Skulle behövas en public matchmaking ändå. Har bara två polare som spelar Destiny. Får nog fylla på vänlistan medan jag levlar

Kolla i forumet under Sony och Microsoft för Destiny grupper för FZ/svenskar

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av jimmy.spartan:

xbox one här med, spelar på dagarna alias_bubba gamertag

Skrivet av BlueBlood:

Lägg till mig på Xbox One om ni vill spela. Jag spelar inte dygnet runt, men loggar på lite då och då

gamertag: exody

Skrivet av Hunkala:

Kör på Xbox One, lägg till Hunkala.
Tyvärr bara lvl 22 för stunden...

Skrivet av elPresidente:

Om det är någon som är sugen på att dra ihop ett raid team på PS4 så släng ett pm! (25 Warlock)

Skrivet av fakka:

Hej, jag har inga kompisar.
Vem vill spela med mig?

Skrivet av Spectral:

Det var kul till lvl 20, men utan kompisar som spelar och utan en chattfunktion i spelet lär det inte bli så mycket mer spelande.

Skrivet av Javas:

Skulle behövas en public matchmaking ändå. Har bara två polare som spelar Destiny. Får nog fylla på vänlistan medan jag levlar

Kolla i forumet under Sony och Microsoft för Destiny grupper för FZ/svenskar

sweet! Alla som spelar Destiny här på FZ vi kan ju adda varandra så kanske man kan klösa ihop 5 pers när man nu dingar 26

Medlem

Genomtänkt, de kräver att man ska finna fem spelare i ett MMO som saknar gränssnitt för att interagera med övriga spelare (nej, fyra gester räknas inte).

Personligen är det inte så lockande att skicka random invites, våldgästa fireteams (hoppas på att partyleadern väljer ett raid), LFG i externa forum eller sitta och skicka ett gäng meddelanden till folk genom konsolens systemmeny..


signatur

Constants and variables

Inaktiv

Körde den nu ikväll med några här från FZ och några randoms och fyfan vad svårt det var. xD

Tog runt en timme att få ordning på att bara komma in i skiten och sedan fastnade vi vid första bossen. =P

Medlem

Är lvl 22, snart 23. Men adda mig om ni vill för framtida raid. Sp1cy på PS4.

Medlem

Kan ju säga att man behöver vara iallafall 25/26 och veta vad man gör när man ska öppna dörren.

Medlem

Japp, tänker vänta tills 26 iaf

Medlem

Ett tips är att ladda hem deras app. Där finns grupper att joina där det efterfrågas spelare till raids. IGN har en ganska stor grupp där spelare samlas.

Ps3: STFmassa (dock bara lvl 24 nu)

I slutet av veckan lär jag ha gear från dead orvit och bli lvl 26.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Jobb, familj och livet i övrigt gör det svårt att organsiera 5-6 spelare samtidigt.

Dagens ungdomar.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

1
Skriv svar