... [borttagen]

Inaktiv
... [borttagen]

... [självcensur]

Inaktiv

... [självcensur]

Medlem

Må kanske vara konservativ men jag anser verkligen INTE att fz ska ändra sig.
Så jag röstar Gammal, men perfekt. Ändra inte något som inte är trasigt. Tror de flesta vet reaktionerna när ex youtube byter layout.

Hur upplever ni webbsidans presentation? Tycker dem slagit huvudet på spiken. Första sidan känns välorganiserad och strukturerad, men samtidigt tillräckligt "färgglad" för att den inte ska se trist ut. Man kan snabbt och enkelt manövrera till FZ:as olika delat.

Varför besöker ni FZ? För att fördriva tid, skaffa beta nycklar och läsa diverse spelnyheter.

Vilka andra spelrelaterade sidor besöker ni för att komplementera fz.se? Besöker diverse när jag länkas dit, men känner inte att jag måste vända mig någon annanstans för att "komplimentera" fz:a

Medlem

Kan det månne vara en bitter skribent på FZ eller PCG som inte är nöjd med utvecklingen av sidan ?

Kalla mig gärna konspiratoriskt lagd, men jag blir alltid misstänksam när ett nyreggat konto vill lyfta fram saker ur skuggan. Inlägget är dessutom mycket genomtänkt och välformulerat.

Skägg.
10 Chambers

Kul initiativ - ska ta med mig detta på nästa redmöte!


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kul initiativ - ska ta med mig detta på nästa redmöte!

Jag väntar fortfarande på de utlovade förbättringarna för oss kroniska bloggare


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kul initiativ - ska ta med mig detta på nästa redmöte!

Jag väntar fortfarande på de utlovade förbättringarna för oss kroniska bloggare

Det är FZ version av HL3.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Skrivet av joffjoff:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kul initiativ - ska ta med mig detta på nästa redmöte!

Jag väntar fortfarande på de utlovade förbättringarna för oss kroniska bloggare

Det är FZ version av HL3.

Haha, vad svarar du på det Calle?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Saknar fredagspaneler som liknande som Sweclockers har. Visst FragZone går att kolla på. Men det är för hypat.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Visst FragZone går att kolla på. Men det är för hypat.

Nej nu slänger jag min toffel artigt, men bestämt i väggen!

Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av showerguy:

Visst FragZone går att kolla på. Men det är för hypat.

Nej nu slänger jag min toffel artigt, men bestämt i väggen!

Här kommer min morgontoffel med; lobbad som en mjukisgranat ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Den här tråden luktar Universitetsstuderande.

Skrivet av Rwaat:

Ändra inte något som inte är trasigt. Tror de flesta vet reaktionerna när ex youtube byter layout.

Skräckexemplet nummer 1 måste ändå vara Gamespot. Från en fantastisk sida med äldre design till total bedrövelse och kaos med ett skinande yttre. Alltså verkligen som att atombomben slog ned och sen står spillrorna kvar fast det är skinande spillror.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Den här tråden luktar Universitetsstuderande.

Skrivet av Rwaat:

Ändra inte något som inte är trasigt. Tror de flesta vet reaktionerna när ex youtube byter layout.

Skräckexemplet nummer 1 måste ändå vara Gamespot. Från en fantastisk sida med äldre design till total bedrövelse och kaos med ett skinande yttre. Alltså verkligen som att atombomben slog ned och sen står spillrorna kvar fast det är skinande spillror.

Men även youtube som du nämner. Vad arg jag blir när jag tänker på det, det är så dåligt. Layout struntar jag egentligen i men när det inte längre går att kommentera lite äldre inlägg och det inte går att spåra konversationer och fullt med banners och reklam som inte går att klicka bort så man måste börja göra andra saker samtidigt som man ska kolla upp något på youtube för att vara mer effektiv. D v s man stänger ljudet och gör något annat under de 30 sekunder det är reklam. Eller söker man efter äldre klipp på samma sak, men det är ju ofta bara marginellt tidsbesparande lösning.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar