Slafsiga Bloodborne har fått datum och ny trailer

Robot
Slafsiga Bloodborne har fått datum och ny trailer
Medlem
Slafsiga Bloodborne har fått datum och ny trailer

Ser ut att bli Co-Op.
Undrar om det är som i Demon's / Dark Souls, eller om det blir fullständig Co-Op.

Medlem

Synd att det är PS4 exklusivt.

Medlem

Då vet jag äntligen när PS4an ska inhandlas!

Medlem

Jag har svårt att komma på något annat spel som kommer inom ett halvår som ser mer lovande ut.

"Vill-ha faktorn" är hög!

"...dock utan fullt lika oförlåtande svårighetsgrad. Det blir helt klart en balansgång, och om de lyckas får vi veta i februari."

De sa väl inte att det skulle bli lättare utan att man inte skulle straffas lika hårt för misslyckanden som i Souls-spelen?

Medlem

Fan det här ser hur grymt ut som helst, blir en bra start på början av nästa år. Man får hålla ut med "Lords of the fallen" till dess:P

Medlem

Bloodborne, Evolve, The Order, the Witcher samt min födelsedag i Februari. Kan det bli en mer galen månad?

Medlem

Då blir det att skaffa en PS4 innan dess då

SoL
Medlem

Om ni har tagit platinum i tidigare souls spelså har ni möjlighet o prova alphan om nån vecka, jag vet inte om dom stängt registreringen än

Medlem

2015 kommer bli ett dyrt spelår. Min plånbok skriker redan nu.


signatur
Medlem
Skrivet av SoL:

Om ni har tagit platinum i tidigare souls spelså har ni möjlighet o prova alphan om nån vecka, jag vet inte om dom stängt registreringen än

Hur var va!? Jag var kan jag registera mig för detta/läsa om det? Skaffade en ps4a med destiny nu och har platinum på souls spelen (förutom dark souls 2 då min ps3a pajade)

Edit: Jag har inte fått något mail iaf, men jag följde det som stod här http://www.ign.com/articles/2014/09/16/bloodborne-alpha-test-...

SoL
Medlem
Skrivet av koleny:
Skrivet av SoL:

Om ni har tagit platinum i tidigare souls spelså har ni möjlighet o prova alphan om nån vecka, jag vet inte om dom stängt registreringen än

Hur var va!? Jag var kan jag registera mig för detta/läsa om det? Skaffade en ps4a med destiny nu och har platinum på souls spelen (förutom dark souls 2 då min ps3a pajade)

Edit: Jag har inte fått något mail iaf, men jag följde det som stod här http://www.ign.com/articles/2014/09/16/bloodborne-alpha-test-...

Har du inte hittat var du kan registrera ? Det fanns ju en till länk längre ner på den sidan du länkade till. Hoppas du kommer med. Själv har jag inte tagit nå platinum så jag får ta o vänta till februari

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av koleny:
Skrivet av SoL:

Om ni har tagit platinum i tidigare souls spelså har ni möjlighet o prova alphan om nån vecka, jag vet inte om dom stängt registreringen än

Hur var va!? Jag var kan jag registera mig för detta/läsa om det? Skaffade en ps4a med destiny nu och har platinum på souls spelen (förutom dark souls 2 då min ps3a pajade)

Edit: Jag har inte fått något mail iaf, men jag följde det som stod här http://www.ign.com/articles/2014/09/16/bloodborne-alpha-test-...

Har du inte hittat var du kan registrera ? Det fanns ju en till länk längre ner på den sidan du länkade till. Hoppas du kommer med. Själv har jag inte tagit nå platinum så jag får ta o vänta till februari

Yes jag hittade länken på den sidan och hoppas att jag kommer med, tack för tipset!

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Synd att det är PS4 exklusivt.

Jag blev så hypead att jag nyligen skaffade en PS4, i princip bara för Bloodborne.

Medlem

köpte faktiskt ds2 i söndags i ren abstinens, samt att jag tröttnat på min pc för i år, och nästa år med verkar det som om nu med Ångrar inte att jag skippade ds2 på release för nu kan jag köra det med dlcs till bloodborne dras ner den 6 feb!!


signatur
1
Skriv svar