Se gameplay från Torment: Tides of Numenera

Robot
Se gameplay från Torment: Tides of Numenera
Medlem
Se gameplay från Torment: Tides of Numenera

Ser smaskens ut! Det känns bra att ha kickstartat det här projektet.

Medlem

Ser väldigt mysigt ut. Filmklippet innehåller inga strider. Bara utforskande och dialogrutor fulla av text, precis som det ska vara.

Jag hörde precis Bennet skrika som en liten skolflicka, men det kanske var inbillning.

Medlem

Gillar verkligen det jag ser. Miljöerna ser verkligen underliga ut - konstiga och spännande, precis som de ska vara. Jag har saknat det. Fantasyspel fastnar alltför ofta i "medeltida Europa med drakar"-fällan. Ibland mixar utvecklare om det hela genom att fokusera mer på Norden (Skyrim) eller Östeuropa (Witcher-spelen), men det är ruskigt få som verkligen gör något helt eget.

Det här ser ut att vara väldigt eget. Me like.

Medlem

Fyller snart 30 år, börjar få kris 15 år sedan man spelade detta?! Tiden går fort. Tänka sig att man ska berätta för sina barn att jag föddes innan internet! Coolt spel iaf Nostalgi!

Frilansare
Medlem

Åhh vilken stämning. Gillar den avslutande texten

Medlem

Wow ser riktigt riktigt bra ut!

Medlem

Tror detta kommer bli fy-jädra-bra. Har läst en del intervjuer och allt pekar mot att de går på rätt spår. Inga kompromisser vad det gäller combat eller annat. Att tänka sig ett spel med combat utan en enda trash-mob! <3

Medlem

Fan oxå, nu hoppas jag ännu mer på att det kan leva upp till mina förväntningar. Stämningen var ju spot on från Planescape! Ojoj, inte hälsosamt att längta så mycket efter ett spel.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Först Wastland 2 sen detta. Trevligt år och kommande år för RPG genren (Divinity bland annat är ju även mycket trevligt det med) RPG har verkligen fått sig ett uppsving!!

Medlem

Wasteland 2 är ju en värdig uppföljare på Fargos Fallout 1 & 2 så detta lär bli minst lika bra som originalet Planescape Torment. Har redan lagt dryga 30 timmare på W2 early access och i helgen lär det gå lite til...

Medlem

Har svårt att tänka mig att det kommer bräcka originalet, men det ser förjäkla stämningsfullt ut! Hoppas det lever upp till de högt ställda förväntningarna.

Medlem

najs givet köp.

Medlem

On my wish list!!!!!!

Dags att damma av Planescape Torment som står i hyllan

1
Skriv svar