Alien: Isolation får överlevnadsläge

Robot
Alien: Isolation får överlevnadsläge

Alternativ överlevnad för dig som tycker den vanliga xenomorphen är för späd.

#alien-isolation


MEG
Medlem
Alien: Isolation får överlevnadsläge

Fem dlc som troligtvis finns redan i spelet när det släpps, aja det kanske blir bra tillslut


signatur

Death is only the beginning

Medlem

mitt största problem med detta spel är jag aldrig kommer våga spela det. på allvar.
blir ju rädd bara jag ser en trailer. patetiskt!

Medlem

Hoppas det finns fler än 2-3 animationer när man dör :/


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Tjoho! DLC och pre-order bonus. Det här spelet verkar ju ha ALLT!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag säger som jag alltid säger om spel som ser otäcka ut.

Nej.

Nejnejnej.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Längtar.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Tjoho! DLC och pre-order bonus. Det här spelet verkar ju ha ALLT!

Hur trist man än tycker att det är så är det bara att acceptera det.

Om man inte har funnit sig i att det är så det går till nu för tiden så kommer man aldrig att bli nöjd.

Vill man inte ha extramaterial så har man ALLTID ett val, KÖP DET INTE i så fall, problem solved.

Själv tycker jag det är helt ok att komma med DLC, det ger oss ju mer innehåll i ett spel.

Är det bättre att de skiter i det och släpper en expansion om 1-2 år när man tröttnat på det, eller att de kommer med nytt innehåll med jämna mellanrum? Tycker man inte spelet är skoj så slutar man ju spela det, och så slipper man ju även betala för DLC's

Medlem

Jag vill så gärna spela detta med oculus rift!

Medlem
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Ravenknight:

Tjoho! DLC och pre-order bonus. Det här spelet verkar ju ha ALLT!

Hur trist man än tycker att det är så är det bara att acceptera det.

Om man inte har funnit sig i att det är så det går till nu för tiden så kommer man aldrig att bli nöjd.

Vill man inte ha extramaterial så har man ALLTID ett val, KÖP DET INTE i så fall, problem solved.

Själv tycker jag det är helt ok att komma med DLC, det ger oss ju mer innehåll i ett spel.

Är det bättre att de skiter i det och släpper en expansion om 1-2 år när man tröttnat på det, eller att de kommer med nytt innehåll med jämna mellanrum? Tycker man inte spelet är skoj så slutar man ju spela det, och så slipper man ju även betala för DLC's

Du har givetvis rätt och om jag skall vara ärlig så stör inte DLC mig särskilt mycket under förutsättning att det är bra material. (Oblivions hästpansar, någon?) Men pre-order bonusar är en annan femma och snudd på lurendrejeri. Det är en i grunden oärlig metod för att försöka få folk att köpa grisen i säcken utan att kunna vänta på recensioner och det är någonting som jag hoppas att vi som gamers skall vänja företagen av med snarast möjligt. Genom att, just som du säger, inte köpa spelen i fråga.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

som alla filmspel blir det nog en fail, ingen chans att man köper detta utan att ha testat duktigt först.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Hoppas det finns fler än 2-3 animationer när man dör :/

Du räknar med att dö en hel del ser jag

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Kimpur:

Hoppas det finns fler än 2-3 animationer när man dör :/

Du räknar med att dö en hel del ser jag

Ja det ser ju ut som det finns risk att dö då vill man inte att det momentet ska bli en utdragen animation som man tröttnat på efter första gången som i AvP ^^


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv
Skrivet av WhiteWolf68:

mitt största problem med detta spel är jag aldrig kommer våga spela det. på allvar.
blir ju rädd bara jag ser en trailer. patetiskt!

Samma med mig. Har verkligen inga nerver när det kommer till skräckspel och filmer. Ändå älskar jag det. Men nu när man har fått se så mycket hur Alien faktiskt rör sig och beteer sig så börjar det likna mer ett action/thriller spel i mina ögon.

Är väl oculus rift som skulle få mig på andra banor, men det ska ju tydligen inte ha stöd för det vid release.

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av WhiteWolf68:

mitt största problem med detta spel är jag aldrig kommer våga spela det. på allvar.
blir ju rädd bara jag ser en trailer. patetiskt!

Samma med mig. Har verkligen inga nerver när det kommer till skräckspel och filmer. Ändå älskar jag det. Men nu när man har fått se så mycket hur Alien faktiskt rör sig och beteer sig så börjar det likna mer ett action/thriller spel i mina ögon.

Är väl oculus rift som skulle få mig på andra banor, men det ska ju tydligen inte ha stöd för det vid release.

Det är synd :/. Väntar nog med att köpa tills det får stöd, för det är som gjort för detta spelet!

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Ravenknight:

Tjoho! DLC och pre-order bonus. Det här spelet verkar ju ha ALLT!

Hur trist man än tycker att det är så är det bara att acceptera det.

Om man inte har funnit sig i att det är så det går till nu för tiden så kommer man aldrig att bli nöjd.

Vill man inte ha extramaterial så har man ALLTID ett val, KÖP DET INTE i så fall, problem solved.

Själv tycker jag det är helt ok att komma med DLC, det ger oss ju mer innehåll i ett spel.

Är det bättre att de skiter i det och släpper en expansion om 1-2 år när man tröttnat på det, eller att de kommer med nytt innehåll med jämna mellanrum? Tycker man inte spelet är skoj så slutar man ju spela det, och så slipper man ju även betala för DLC's

Du har givetvis rätt och om jag skall vara ärlig så stör inte DLC mig särskilt mycket under förutsättning att det är bra material. (Oblivions hästpansar, någon?) Men pre-order bonusar är en annan femma och snudd på lurendrejeri. Det är en i grunden oärlig metod för att försöka få folk att köpa grisen i säcken utan att kunna vänta på recensioner och det är någonting som jag hoppas att vi som gamers skall vänja företagen av med snarast möjligt. Genom att, just som du säger, inte köpa spelen i fråga.

Jag håller med till viss del, men det är tyvärr så pre-order fungerar, jag köper bara spel på pre-order om jag hittar dem till riktigt bra pris på tex g2play.net Annars så undviker jag helst pre-order, just för den delen att de är gnidna, sen tycker jag även att det är roligare att börja spel UTAN massa extra skit som gör spelet enklare, jag vill tjäna ihop prylarna själv. Det är betydligt roligare att komma någonstans när man gjort det själv, inte för att man fått pay to win prylar för att man förbokat och betalat 200kr extra.

1
Skriv svar