Gears of War 3 avklarat

Flakmonkey
Gears of War 3 avklarat

På landet med min bror idag för en grabbhelg med öl och korvmakeri i
centrum. Passade på att spela klart Gears of War 3 redan ikväll. Bra helt
klart även om den där wow-känslan som fanns där i första delen såklart
saknades. Det är ju inte lika kul att såga en grub itu längre om man säger
så. Coop är dock alltid coop och man kan inte klaga på hantverket. Epic
Games är ju i mina ögon en av de där utvecklarna som man alltid kan lite
på. Inte alltid banbrytande, men underhållningsfaktorn finna i princip
alltid där och så även i Gears 3.

/Simon

#blogg

Gears of War 3 avklarat

Tyvärr var det inte lika bra som föregående spel. "Judgment" är dock riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tyvärr var det inte lika bra som föregående spel. "Judgment" är dock riktigt bra.

vad jag har hört så ska Judgement vara dåligt. Jag har själv spelet i min bokhylla, men har inte hunnit spela det så väl göra det snart och bilda mig en egen uppfattning.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20130319/gears-of-war-jud...


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Det speciella med "Judgment" är att det är tidigare "People Can Fly"-studion som har procuderat det. De gjorde tidigare "Bulletstorm" och blev sedan uppköpta och heter idag "Epic Games Poland". Just därför blev spelet lite hårdare och man introducerade en extra svårighetsnivå inuti spelet som man kan välja att spela om man vill ha en extra utmaning. Jag gillade det starkt. Ett enda problem var att det var för kort.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelar igenom Judgement med min polare nu faktiskt. Det är enligt mig många gånger bättre än trean. Trean är skoj, men J har lite extra. Classified-uppdragen, som ger en speciella krav och förutsättningar, ger faktiskt spelet en extra twist som det behöver. Samt att man slipper Marcus Phoenix, spelseriens lätt tråkigaste karaktär.


signatur

Videomupp

Flakmonkey

Vi började spela judgement direkt efter. Annorlunda upplägg men hann inte spela tillräckligt mycket för att avgöra om jag tycker det är bättre eller ej

1
Skriv svar