Medlem
Ny blogg

Jag har sedan en tid tillbaka (Läs några månader) försökt driva en blogg på min egen sida ( http://darlingdevolution.hemsida24.se/ ), men utan läsare så tappar man lätt motivationen till att fortsätta. Så det ska bli intressant att se om jag lyckas bättre här.

Jag kommer flytta över mina gamla blogginlägg hit senare i kväll - men just nu finns inte riktigt någon tid till det då min lunch slutar om några minuter. Ville mest göra ett kort inlägg här för att se hur det fungerar.

UPPDATE:
Så då har jag påbörjat att flytta över lite inlägg från min gamla blogg till denna. De är av blandad karaktär och vissa mer intressanta än andra, men jag hoppas att ni inte lynchar mig för det.

Men medan jag ändå håller på och ska flytta mina inlägg från den gamla bloggen så kände jag att jag egentligen borde börja med en liten presentation av mig själv – tycker det känns som en rimlig och den mest logiska början på en blogg egentligen.

Jag heter Emmelie, men har nog lika många smeknamn som jag har vänner så. Bor i Västerås med sambo och (monster)katten Koopa. Jag samlar på Batman mercs och Sambon på Star Wars LEGO så det går nog att gissa sig till hur lägenheten ser ut.

Min fritid? Om jag inte sitter och tecknar så spelar jag antagligen. Just nu är jag hooked på Destiny. Storyn går väl att diskutera men det är ”Halo meets Borderlands in awesome enviroments and beautiful lightning” delen som fångat mig.
Utöver att spela så läser jag Comics och försöker agera hobby modell när jag får chansen.

Vill ni veta något mer om mig är det bara att fråga.

#blogg


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Ny blogg

Hej och välkommen.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Välkommen till bloggfamiljen!

Medlem

Blir kul att få lite nytt blod här. Ser fram emot detta.

Så välkommen till skärselden här är vi bortskämda
Med bra blogg blandning. Ser fram emot lite trevlig fredags läsning.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Välkommen! Ser fram emot dina framtida inlägg!

Medlem

Tackar känns trevligt att så många välkomnar mig hit


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Testpilot

Tjohej , alltid kul med nya bloggar att läsa!

Skribent

Hej och välkommen! Måste säga att Koopa är ett riktigt awesome namn på en katt!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Läderlappen heter han...bästa namnet ever !

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Hej och välkommen! Måste säga att Koopa är ett riktigt awesome namn på en katt!

Ja det tyckte jag med, speciellt som hon är sköldpaddsfärgad oxå


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Skrivet av Decado:

Läderlappen heter han...bästa namnet ever !

Haha är ett så fullt namn så det blir bra


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

ZF
Medlem
Skrivet av Devolution:
Skrivet av Mattias Frost:

Hej och välkommen! Måste säga att Koopa är ett riktigt awesome namn på en katt!

Ja det tyckte jag med, speciellt som hon är sköldpaddsfärgad oxå

är inte nått av de tio första blogginläggen om monsterkattens cosplay i grön plasthink och röda gummistövlar är det skanda!

Alla människor som samlar på Batman-figurer och memorabilia har en nyckel till min dörr. Trevligt med nya röster i bloggsfären


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Hej och välkommen! Måste säga att Koopa är ett riktigt awesome namn på en katt!

Helt klart!

Varmt välkommen

Medlem

Oroa dig inte för att lynchas. Många på FZ har starka åsikter men jag upplever debattklimatet här som ganska milt. Påhopp sker ibland men sällan något allvarligt.

Jag instämmer i kören och välkomnar dig hit.

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av Devolution:
Skrivet av Mattias Frost:

Hej och välkommen! Måste säga att Koopa är ett riktigt awesome namn på en katt!

Ja det tyckte jag med, speciellt som hon är sköldpaddsfärgad oxå

är inte nått av de tio första blogginläggen om monsterkattens cosplay i grön plasthink och röda gummistövlar är det skanda!

Tror inte jag har några gummistövlar som är så små - men jag ska se vad jag kan göra för att demonstrera Monsterkattens framfart nu i helgen


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Alla människor som samlar på Batman-figurer och memorabilia har en nyckel till min dörr. Trevligt med nya röster i bloggsfären

Tackar, ska se till att få upp lite bilder från min Batman samling - har inga märkvärdiga och ovanliga saker ännu. Men det kanske kommer


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Mattias Frost:

Hej och välkommen! Måste säga att Koopa är ett riktigt awesome namn på en katt!

Helt klart!

Varmt välkommen

Tack så mycket. Känns riktigt trevligt att få komma hit till FZ och bli så välbemött måste jag säga

Skrivet av Bennii:

Oroa dig inte för att lynchas. Många på FZ har starka åsikter men jag upplever debattklimatet här som ganska milt. Påhopp sker ibland men sällan något allvarligt.

Jag instämmer i kören och välkomnar dig hit.

Tackar! Och hoppas du har rätt, debatter och så är bara trevligt. Höra andras åsikter och få delge sin egen. Påhopp är lite jobbigare. Hade en hyfsat stor blogg innan men den blev så överfull av Trolls så jag orkade inte med den längre och plockade bort den helt.

Men av klimatet här, hittills, att döma så känner jag mig riktigt välkommen


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Välkommen, välkommen!

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Devolution:
Skrivet av KatOne:

Varmt välkommen

Tack så mycket. Känns riktigt trevligt att få komma hit till FZ och bli så välbemött måste jag säga

Ja, redaktionens strategi för att bevara sjävla kulten är att kärleksbomba alla nykomlingar.

Och snart knackar @Carl Johansson-Sundelius eller @Tompa på hemma hos dig, sätter loafern i dörrkarmen och ber dig skriva över lägenheten som ny rekryteringslokal för just Ditt område.

Välkommen till den enda Enda Rätta Vägens rätta väg.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Devolution:
Skrivet av KatOne:

Varmt välkommen

Tack så mycket. Känns riktigt trevligt att få komma hit till FZ och bli så välbemött måste jag säga

Ja, redaktionens strategi för att bevara sjävla kulten är att kärleksbomba alla nykomlingar.

Och snart knackar @Carl Johansson-Sundelius eller @Tompa på hemma hos dig, sätter loafern i dörrkarmen och ber dig skriva över lägenheten som ny rekryteringslokal för just Ditt område.

Välkommen till den enda Enda Rätta Vägens rätta väg.

http://replygif.net/i/1338.gif

Haha Da Fuck?


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Ahhh... Jag älskar FZ.

Välkommen!


signatur

Everybody needs help.

Moderator | Testpilot

Alltid kul med nytt blood. Välkommen in i värmen och jag hoppas du ska känna dig som hemma


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar