Efterlängtat tillskott på väggen

Skribent
Efterlängtat tillskott på väggen

[ia=984846; medium]

Min separation är egentligen för länge sedan överspelad och jag har övergått till att bara njuta (lite för mycket) av livet som singel. Tyvärr har lägenheten kommit lite i skymundan och det märks när man bor på 74 kvadrat. Väggarna skriker sjukhus och min ovilja att hänga upp tavlor för sakens skull kommer i vägen.Idag lyckades jag dock hänga upp en plansch med subtil nördkonst. Om du lyckas lista ut vad tavlan föreställer lovar Calle att inte skriva om Coheed & Cambria på en hel vecka – det du!

Den verkliga anledningen till att min blogg vilat på ett tag är för att jag råkat starta upp mitt #World of Warcraft-konto igen. För dig som väntat på utförliga inlägg om mitt sexliv kommer därför få vänta ett tag till. Måste få upp min item level till åtminstone 496 innan jag kan börja lämna lägenheten på helgerna.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Efterlängtat tillskott på väggen

Vem behöver kvinnor när det finns spel Spela "Destiny" vetja, du kommer knappast ha tid att tänka på ditt brustna hjärta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nerds before Birds


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Gardiner, du måste skaffa gardiner!

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Vem behöver kvinnor när det finns spel Spela "Destiny" vetja, du kommer knappast ha tid att tänka på ditt brustna hjärta.

Tror det räcker med WoW

Skrivet av Bojkott:

Gardiner, du måste skaffa gardiner!

Jag har gardiner, men ska bara lyckas få upp dom utan att skiten ramlar ner igen


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Gardiner, du måste skaffa gardiner!

Jag har gardiner, men ska bara lyckas få upp dom utan att skiten ramlar ner igen

Spikpistol gör susen

Skribent
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Gardiner, du måste skaffa gardiner!

Jag har gardiner, men ska bara lyckas få upp dom utan att skiten ramlar ner igen

Spikpistol gör susen

På alla väggar förutom den....


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Gardiner, du måste skaffa gardiner!

Jag har gardiner, men ska bara lyckas få upp dom utan att skiten ramlar ner igen

Spikpistol gör susen

På alla väggar förutom den....

Spikbazooka då?

Skribent

Din katt ser EXAKT ut som min katt.:O

Nu blev jag sugen på WoW igen också.. Synd bara att jag redan spelar Wildstar, ESO och Archeage just nu. (Och Destiny, men tycker inte riktigt det räknas som mmo..)


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

ZF
Medlem
Citat:

en plansch med subtil nördkonst. Om du lyckas lista ut vad tavlan föreställer

ser ut som en puckelrygg som har en morronstjärna under armen. och hen rider på en sjöhäst.

vad säger doktorn?

Medlem

För vissa (har jag hört) är WoW ett sexliv, hur det nu ska tolkas. Vet inte om någon någonsin borde gå så långt dock, så ta det inte som ett råd. Inte från mig i varje fall.

Jag tycker mig se en Helghast-soldat stirra ut från rorschaschtavlan. Eller en varg. Eller Darth Vader. Bör man vara orolig?

Skribent

Den här bloggen handlar nu om den mentala hälsan på FZ.

Jag ser en fladdermus och djävulen, men det är inte vad tavlan föreställer.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag ser Garrus från Mass Effect. Hur ska det tolkas?

Skribent
Skrivet av BeeJac:

Jag ser Garrus från Mass Effect. Hur ska det tolkas?

Åh, gud!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Woow du har det verkligen färglösa väggar. Själv blev det silvermetall lila på väggarna. För då passar "konstverk" som du har väldigt bra in. Själv bryter jag med guld eller antik mässing eller svart vitt eller silver. Jag ser ett träd på bilden. Är nog lite tråkig just nu.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Skribent
Skrivet av chopper:

Woow du har det verkligen färglösa väggar. Själv blev det silvermetall lila på väggarna. För då passar "konstverk" som du har väldigt bra in. Själv bryter jag med guld eller antik mässing eller svart vitt eller silver. Jag ser ett träd på bilden. Är nog lite tråkig just nu.

Vitt passar rätt bra om man inte vill ställa sig och tapetsera. Vilket jag inte vill. Bättre att fylla det med "konstverk". Är dock inget fan av att bara slänga upp tavlor för sakens skull, men mer är på ingång

(Det är Azatoth)


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av chopper:

Woow du har det verkligen färglösa väggar. Själv blev det silvermetall lila på väggarna. För då passar "konstverk" som du har väldigt bra in. Själv bryter jag med guld eller antik mässing eller svart vitt eller silver. Jag ser ett träd på bilden. Är nog lite tråkig just nu.

Vitt passar rätt bra om man inte vill ställa sig och tapetsera. Vilket jag inte vill. Bättre att fylla det med "konstverk". Är dock inget fan av att bara slänga upp tavlor för sakens skull, men mer är på ingång

(Det är Azatoth)

Man måste inte tapetsera för som du säger är det tråkigt. Det är lätt att måla(rulla) väggarna och förslagsvis i mer än en nyans av samma färg i samma rum. Har fixat hela min lägenhet och det var enormt kul att få nytt.

Men man ska ju ta det i sin egen takt för att bli nöjd.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar