Intresse om en FZ Destiny grupp?

Medlem
Intresse om en FZ Destiny grupp?

Funderade på att skapa en grupp för FZ folk i Destiny. Jag är ingen hardcore tävlingsmänniska men vore roligt att ibland kunna hitta svenskar att lira med då och då. Svenska just för snabb taktiksnack då min hjärna inte alltid är tillräckligt snabb i stridens hetta på att översätta

Finns det intresse för en sådan grupp där man kan lira lite Strikes och senare Raids ibland utan att känna att man har några måsten? Är inte intresserade av folk som är dåliga förlorare/vinnare utan folk med gott lynne och uppmuntrande laganda.

Har redaktionen någon grupp eller är intresserade av att lira då och då mellan recensionerna?

Plattform är playstation 4 för mig.

MvH

Daniel Gustafsson

EDIT: Nu är en grupp skapad!

"Fellowship Of FZ"
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/297023

Medlem

Xbone? Sitter jag på iaf! allti redo för krig då

Medlem

Om det är på PS4 så är jag gärna på..

Medlem

Jag lirar ju PS4a vilket jag nu klargjort i första posten nu Det jag inte vet är om det i "group" går att vara alla typer av plattformar?

Skribent

Låter kul, I'm in! Har skickat en request. Tror mitt namn blev Frost (och på PSN heter jag Caleb_Kebab...)


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Sweet Skickade in en request, PSN namnet är PvtNirusu.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Låter kul, I'm in! Har skickat en request. Tror mitt namn blev Frost (och på PSN heter jag Caleb_Kebab...)

Jag skickar upp dig som admin så du kan va med och peta in folk när jag själv inte har tid.

Medlem

Kul initiativ, jag hakar på! Ansökt med Craggan som är samma som mitt PSN ID. Inte hunnit spela mycket och har två barn och är väl så mycket casual man kan bli men lirar när det finns tid över Kommer lägga energin på min Warlock då den klassen verkar passa mig bäst.

Medlem

Välkomna

Jag försökte hitta en tjej som smiska upp mig i Crusible. Hon hade ett svenskt nick och tänkte fråga om hon ville vara med men jag hittar henne bannemig inte.

Medlem

Coolt! Jag hänger gärna på.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Hallå,
Jag har skickat en intresseanmälan också. PSNid: mrHaveri

Skribent
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av Mattias Frost:

Låter kul, I'm in! Har skickat en request. Tror mitt namn blev Frost (och på PSN heter jag Caleb_Kebab...)

Jag skickar upp dig som admin så du kan va med och peta in folk när jag själv inte har tid.

Gott, jag ska försöka komma ihåg att kika in nån gång ibland.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Skickade en förfrågan!
Xbox Live: ExVi M4CR0

Medlem

Har slängt iväg en request! Elpre-_- på PSN

Medlem

Jag hänger på jag med
DrAbraham på PSN

Medlem

Jag med. Heter SpectralSE på PSN

Medlem

Låter riktigt bra. Skickat en förfrågan. PSN - grantrytare.

Quake-konnässsör

Låter intressant, inga av kompisarna orkar lira Destiny. almblad på PSN, hade jag för mig

lv 24 Hunter för tillfället.

Medlem

Jag är gärna med! jyyhan666 som PSN

Medlem

Kul initiativ, har saknat folk att spela med. Skickat en request, PSN: joonsson

Medlem

Jag är gärna med.
PSN: svanberg93

Medlem

jag är gärna med på ps4

psn:generalericsson lvl 26 warlock

Medlem

Skickade en "ansökan" Ashwind.

Medlem

Ansökt. D_lundin12

Medlem

Är gärna med och spelar Destiny på PS4. Har dock nyss börjat så ligger bara på level 6 eller nått sånt. Hur går man med i en grupp? Vill helst spela co-op om det finns någon som gillar sånt?

Medlem

Ansökan skickad, PSN ID: notice

Medlem

För er med Xbone, lägg till ZHWAYNEX, spelar nästan varje dag efter jobbet, ca 16:30.

Medlem

Hej skulle gärna vilja ha en invite. Spelar på ps4'an och mitt psn är Manshai.. Har spelat destiny sen det har släppts xD. Har headset också om folk vill köra mer teamwork för strikes/whatever:)
Kör som titan/defender och är uppe i rank 21. Jag och en kompis spelar mycket ihop men hade varit nice å hittat mer folk å spela med.

Edit: Skickat en request på Bungie.net:)

Medlem

Med risk för att skämma ut sig. Var ser man en invite? En vanlig friend request på psn eller hur funkar det?
Är också titan på lv 12.

Skrivet av it04-22:

Med risk för att skämma ut sig. Var ser man en invite? En vanlig friend request på psn eller hur funkar det?
Är också titan på lv 12.

En invite poppar antingen upp när du spelar på vänster sida av din TV-skärm, eller så måste du klicka på PS-ikonen och gå ur spelet tillfälligt och leta upp meddelandefältet där nya meddelanden finns.

Om du vill gå med ett fireteam, hittar du det i "Options", klicka bakåt så du kommer till "rooster" och välj vems fireteam du vill ansluta dig till. Du kan även bjuda in andra till ditt eget fireteam där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar