zombie hysteri? inte om du sitter med en nextgen konsol

Medlem
zombie hysteri? inte om du sitter med en nextgen konsol

Man läser ofta att zombiespel är uttjatat och att det finns alldeles för mycket zombiespel..... Vart då? Inte fan finns dem på ps4 iaf. Och mig veterligen så har xboxone bara ett, dead rising 3.

Så... Vart är den där zombiehysterien alla pratar om?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Snabbgooglade fram, Dying Light, H1Z1, Dayz, Dead Island: Riptide

Medlem
Skrivet av bent toe:

Man läser ofta att zombiespel är uttjatat och att det finns alldeles för mycket zombiespel..... Vart då? Inte fan finns dem på ps4 iaf. Och mig veterligen så har xboxone bara ett, dead rising 3.

Så... Vart är den där zombiehysterien alla pratar om?

Har ju kommit typ 1000 zombiespel till PC och det är påväg ännu fler.
PS4 har ju knappt några spel alls, så inte så konstigt att det är brist på just zombiespel också.

Medlem
Skrivet av hansen:

Snabbgooglade fram, Dying Light, H1Z1, Dayz, Dead Island: Riptide

Släpps nästa år, släpps nästa år, släpps nästa år..och det finns bara till lastgen


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Saken är väll den att de senaste ... typ 6 åren har det kommit extremt många zombie spel till de flesta platformarna.Current gen är så pass nytt att det har inte hunnit dit än. Men de kommer sakta att stappla sig dit med (did you see what I did there?). Det är ju inte direkt som att PS4an är den enda plattformen det kommit spel till de senaste 6 åren.

Zombie spel må vara uttjatat men jag kan ha kul med dem ändå. Jag hade rätt så roligt med Dead Rising 3 nyligen :3

Medlem

Älskar zombies! och WWII spel


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Zombiespel är kul, om de görs på rätt sätt. Tyvärr är zombiespel nuförtiden ofta vetenskapligt förankrat. Kunde vara kul med lite mystik om hur de kom till.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar