Får nya Grand Theft Auto V ett förstapersonsläge?

Robot
Får nya Grand Theft Auto V ett förstapersonsläge?
Medlem
Får nya Grand Theft Auto V ett förstapersonsläge?

Varför inte?
Hade varit kul.

Inaktiv

"Grand Theft Auto V får förstapersonsläge" står det på sweclockers. Tydligen en delad mening om vad som är pålitlig information och vad som inte är det.

Medlem

Lär bli aningen viktigare med vettiga texturer då, när man kan gå och trycka upp näsan mot saker istället för att vara ett par meter ifrån som tredjepersonskameran gärna är.

Medlem

Stämmer det så går jag från "definitivt inte pga att jag redan kört spelet på PS3 till "definitivt" i svaret på frågan om jag kommer att köpa GTA V till PS4.

Diggar förstapersonsvy så mycket mer än alternativet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av martinerrol:

"Grand Theft Auto V får förstapersonsläge" står det på sweclockers. Tydligen en delad mening om vad som är pålitlig information och vad som inte är det.

Tills dess att Rockstar bekräftar det får det anses vara ett rykte.


signatur
Avstängd

Occulus i all ära, men glöm inte bort Project morpheus.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Avstängd

Occulus i all ära, men glöm inte bort Project morpheus.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av DrAg00nEn:

Occulus i all ära, men glöm inte bort Project morpheus.

Vi tjatar på Sony varje vecka för att få veta mer!


signatur
Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DrAg00nEn:

Occulus i all ära, men glöm inte bort Project morpheus.

Vi tjatar på Sony varje vecka för att få veta mer!

Mobil sajten verkar spöka lite... Postade dubbletter samt tog bort halva mitt inlägg.

Hoppas ryktet stämmer samt att online får olika servrar beroende på om man vill spela i första eller tredje persons vy. Lite som free aim vs lock on.

Gta v med Project morpheus stöd till ps4 borde skapa en uppsving för ps4 försäljningen


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DrAg00nEn:

Occulus i all ära, men glöm inte bort Project morpheus.

Vi tjatar på Sony varje vecka för att få veta mer!

Mobil sajten verkar spöka lite... Postade dubbletter samt tog bort halva mitt inlägg.

Hoppas ryktet stämmer samt att online får olika servrar beroende på om man vill spela i första eller tredje persons vy. Lite som free aim vs lock on.

Gta v med Project morpheus stöd till ps4 borde skapa en uppsving för ps4 försäljningen

Har vänt från att vara klar med GTA V på PS3 till att få ha begär av PS4 versionen. Saknar ett GTA att slira runt i och med 1st person vy kan det ju inte bli bättre.

En server med möjlighet till att tvinga första personsvy låter som himmelriket för inlevelsen och investering i sin onlinekaraktär

Sedan tycker jag FZ borde seriöst dra igång en infiltrationskupp mot Sony och ta fram mer om Morpheus.
För mycket Oculus tjat när man bara väntar på Sonys svar (främst pga ev PS4 stöd som kag antar inte kommer hånda med Oculus)

Medlem

Occulus påminner om Wii-mote hypen.

Medlem
Citat:

..that shows the interior of the vehicle, including working speedometers, tachometers, dash lights, and more

Undra om de menar back/sido-speglar... isåfall klår de skämmiga crew. X)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

ZF
Medlem

hurra för GTAV i FPS, jag kommer nu istället för att kunna stå och se nästan ingenting vid ett nätstängsel stå och se absolut ingenting.

Skrivet av pillveke:

För mycket Oculus tjat när man bara väntar på Sonys svar (främst pga ev PS4 stöd som kag antar inte kommer hånda med Oculus)

meningslöst att skriva om Morpheus då den lär finnas i butik innan Oculus får sin fjärde betaprototyp.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DrAg00nEn:

Occulus i all ära, men glöm inte bort Project morpheus.

Vi tjatar på Sony varje vecka för att få veta mer!

Mobil sajten verkar spöka lite... Postade dubbletter samt tog bort halva mitt inlägg.

Hoppas ryktet stämmer samt att online får olika servrar beroende på om man vill spela i första eller tredje persons vy. Lite som free aim vs lock on.

Gta v med Project morpheus stöd till ps4 borde skapa en uppsving för ps4 försäljningen

Problemet jag ser med project morpheus är att det kommer bli tungt för en ps4 att få nog snygg grafik, rendera det i stabila 60 fps i stereoscopic 3D.

Till pc är det rätt enkelt, bara köpa ett till grafikkort.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

ojojoj, det hade varit fett med första person-läge! dream come true


signatur

//monster

Skribent

Vilken jävla bild! <3


signatur

I am the black wizards.

Medlem

FANTASTISKT!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Occulus i all ära, men glöm inte bort Project morpheus.

Skrivet av Gaara:

Occulus påminner om Wii-mote hypen.

Oculus. Oculus! OCULUS!

Det kanske hjälper om ni vet att det är latinska ordet för "öga".

Förlåt

Medlem

Det här är fake. Enkel googling ger följande artikel som förklarar läget:

http://rockstaruniverse.net/gta-v-new-features-via-rockstar-s...

Medlem

Trevor soulève une bibliothèque BORGSJÖ.

Helfestlig blog, min typ av humor!

ZF
Medlem
Skrivet av marcus8958:

Problemet jag ser med project morpheus är att det kommer bli tungt för en ps4 att få nog snygg grafik, rendera det i stabila 60 fps i stereoscopic 3D.

fast nu vet vi ju inte (eller?) hur Morpehus visar bilden. en del kanske antar att den kommer funka samma som deras tidigare VR-bio, fast med högre upplösning. men det kan ju likaväl vara att de kör samma modell och upplösning som tidigare, eller gör samma som i Oculus.

hursomhelt kommer det troligen inte att bli ett problem av grafisk tyngd.

1
Skriv svar