Assassin's Creed: Unity – film om hur du går din egna väg

Robot
Medlem
Assassin's Creed: Unity – film om hur du går din egna väg

Har verkligen spelat mig slut på AC-serien, men dom vet hur dom ska locka.. Tack Co-op


signatur
Medlem

Sen ska man väl uppnå "full synkronisering" som vanligt så man får ändå inte göra helt som man vill

Medlem

Tänkte att jag skulle lägga ned Ubi ett tag nu efter jag klarat Black Flag, men nu vet jag inte... Jag gillar Frankrike och jag gillar premissen i detta nya spel så mmm kanske

Skönt att de verkar tagit bort lite av den klumpiga klättringen från tidigare spel... Att man t.ex. sprang upp på saker man inte ville och att det var svårt att ta sig ned. Synd dock att det fortfarande ser ut som han "teleporteras" eller "hackar" fram när han gör speciella moves... Kolla noga när han t.ex. klättrar igenom fönster, hoppar förbi saker o dyl...

Även tråkigt att det finns uppdrag som blir lättare med co-op. Har ingen att spela med nämligen :/ Gillar mest singleplayer spel.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Jag ser fram emot Paris med höga byggnader så som i dom gamla spelen

Medlem
Skrivet av EGS8877:

Sen ska man väl uppnå "full synkronisering" som vanligt så man får ändå inte göra helt som man vill

Gör som jag, jag spelar igenom spelet utan att försöka uppnå 100% i uppdragen, utan de får bli som de blir, det är mycket goare storywise att inte ladda om och ladda om för att få full sync, sen när man klarat spelet så går man tillbaka och väljer att spela om de delar man inte klarat till 100%.

Det finns inget som dödar känslan mer än att ladda om och köra samma uppdrag 20ggr för att få full sync, fy fasen va trist. Man tröttnar bara på spelet snabbare då.

Medlem

Är också lite sugen på detta! Men är det verkligen någon som är positivt inställd till nutid/framtid nivåerna som man tvingas hata sig igenom?
" känns mer som en ursäkt till att kunna släppa oändligt många med en vag sammanlänk"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av EGS8877:

Sen ska man väl uppnå "full synkronisering" som vanligt så man får ändå inte göra helt som man vill

Äh, vem bryr sig om det, är ju bara att begränsa sig själv. I ettan var det väl lite mer nödvändigt när man fick bonusliv (tror jag?) om man fick full synk, men det har de ju tack och lov tagit bort.

Medlem
Skrivet av Spearmint:

Är också lite sugen på detta! Men är det verkligen någon som är positivt inställd till nutid/framtid nivåerna som man tvingas hata sig igenom?
" känns mer som en ursäkt till att kunna släppa oändligt många med en vag sammanlänk"

Fattar vad du menar, men det är en cool idé att de extrahererar minnen ur folks DNA och att man kan hitta massa konspirationer! De kunde göra det lite mer spännande som i första spelet och 2:an och inte så jäkla popkulturellt och ytligt som i t.ex. Black Flag... Kräktes lite när jag gick runt i den där superlinjära miljön på företaget. Kände mig äcklad... Men det var coolt med lite konspirationer och gamla hemliga dokument


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

1
Skriv svar