Medlem
Warcraft

Är det bara jag eller är inte det här lite suspekt?
[ia=985976; medium]

Jag är inte inloggad så ofta, har det "alternativet" varit uppe länge?

#blogg


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Man syftar på vilka universum man är intresserade utav mer än ett nytt Warcraft RTS.


signatur

Videomupp

phi
Medlem

Det har alltid varit där så länge jag kan minnas.

Medlem

Suspekt för vad? Det är väl där man skriver upp sig för World of Warcraft betan?

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Suspekt för vad? Det är väl där man skriver upp sig för World of Warcraft betan?

Uhm jag vet inte. Kanske för att det står Warcraft och inte World of Warcraft?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Svanberg:

Suspekt för vad? Det är väl där man skriver upp sig för World of Warcraft betan?

Uhm jag vet inte. Kanske för att det står Warcraft och inte World of Warcraft?

Och World of Warcraft är inte Warcraft? Haha.

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Svanberg:

Suspekt för vad? Det är väl där man skriver upp sig för World of Warcraft betan?

Uhm jag vet inte. Kanske för att det står Warcraft och inte World of Warcraft?

Och World of Warcraft är inte Warcraft? Haha.

Inte enligt mig iaf. Warcraft är en strategispel-serie medans World of Warcraft är ett MMORPG.

Skulle inte du tycka det var skumt om 343 hade en Betalista och det bara stod Halo fast att de menade en uppföljare till Halo Wars?

Jag menar. Varför inte skriva hela spelets benämning? Så slipper de missförstånd.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Svanberg:

Suspekt för vad? Det är väl där man skriver upp sig för World of Warcraft betan?

Uhm jag vet inte. Kanske för att det står Warcraft och inte World of Warcraft?

Och World of Warcraft är inte Warcraft? Haha.

Inte enligt mig iaf. Warcraft är en strategispel-serie medans World of Warcraft är ett MMORPG.

Skulle inte du tycka det var skumt om 343 hade en Betalista och det bara stod Halo fast att de menade en uppföljare till Halo Wars?

Jag menar. Varför inte skriva hela spelets benämning? Så slipper de missförstånd.

Båda två utspelar sig fortfarande i Warcraft-universumet, så det är väl det dom syftar på.
Det står ju inte Starcraft 2: Heart of the Swarm eller Diablo 3: Reaper of Souls.

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Svanberg:

Suspekt för vad? Det är väl där man skriver upp sig för World of Warcraft betan?

Uhm jag vet inte. Kanske för att det står Warcraft och inte World of Warcraft?

Och World of Warcraft är inte Warcraft? Haha.

Inte enligt mig iaf. Warcraft är en strategispel-serie medans World of Warcraft är ett MMORPG.

Skulle inte du tycka det var skumt om 343 hade en Betalista och det bara stod Halo fast att de menade en uppföljare till Halo Wars?

Jag menar. Varför inte skriva hela spelets benämning? Så slipper de missförstånd.

Båda två utspelar sig fortfarande i Warcraft-universumet, så det är väl det dom syftar på.
Det står ju inte Starcraft 2: Heart of the Swarm eller Diablo 3: Reaper of Souls.

Antagligen.

Men skillnaden mellan Warcraft och WoW samt med Starcraft 2 och Heart of the Swarm är att Warcraft är ett helt annat sorts spel i jämförelse med Wow medans Heart of the Swarm bara är en expansion. Men aja. Vi kan spekulera kring detta i tusen år utan att faktiskt få veta. Om inte en Warcraft uppföljare faktiskt skulle dyka upp vill säga


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar