Monster Hunter 4 – spana in den storslagna introfilmen

Robot
Monster Hunter 4 – spana in den storslagna introfilmen
Medlem
Monster Hunter 4 – spana in den storslagna introfilmen

Ser så oerhört fram emot att lira detta! Hoppas "New 3DS" kommer samtidigt.

Medlem

Trevligt. Själv kör jag vidare på Freedom United på IOS så länge. Bättre pendlarspel än Monster Hunter får man leta efter.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Finns det inget spel till PC med samma upplägg??

Medlem
Medlem
Skrivet av Pijt:

Finns det inget spel till PC med samma upplägg??

Finns en mmo version av monster hunter, tyvärr vägrar de släppa den i väst.

Medlem

Ska man skaffa MH4U till New 3DS eller bara spelet till min 3DSXL, CPP är ganska bekväm ergonomiskt.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Ska man skaffa MH4U till New 3DS eller bara spelet till min 3DSXL, CPP är ganska bekväm ergonomiskt.

Personligen skaffar jag New 3DS pga alla andra funktioner och förbättringar den har. Jag har en CPP men finner högerspaken relativt skev på något vis. Tror New 3DS kommer passa mig perfekt.

Dessutom vill jag spela Xenoblade Chronicles.

1
Skriv svar