Destinys story på under tre minuter

Robot
Destinys story på under tre minuter

Ljuset, mörkret, och allt därimellan.

#bungie


Inaktiv
Destinys story på under tre minuter

Måste säga att jag älskar det här spelet. Det växer för varje dag som går. Har inte haft så roligt med ett FPS sedan COD 4 - modern warfare och Halo 3. Klockrent spel, hatten av och alla kramar i världen till Bungie.

Medlem

hehe låter som en bra sammanfattning av storyn och ungefär 90% av alla dagens blockbuster filmer från hollywood.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Mycket bra spel med värdelös presentation.

Inaktiv

Angry Joe`s rescension är bäst hittils. No mercy !

Medlem

Hur kan den innehålla hela storyn utan spoilers?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Hur kan den innehålla hela storyn utan spoilers?

För att spelet inte har någon story som ens är nämnvärd

Medlem

Lathet kombinerat med smaklösheten att försöka skapa "fantasy i rymden". Det kan bara sluta på ett sätt då.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Lathet kombinerat med smaklösheten att försöka skapa "fantasy i rymden". Det kan bara sluta på ett sätt då.

Finns ju en filmserie som lyckats med fantasy i rymden

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av StrongBad:

Lathet kombinerat med smaklösheten att försöka skapa "fantasy i rymden". Det kan bara sluta på ett sätt då.

Finns ju en filmserie som lyckats med fantasy i rymden

Men där saknades lathet för att kombinationen skulle ge samma usla utfall som här. Annat exempel som bekräftar min poäng: Mass Effect.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

gillar första videons musik, det var ifrån Phantasy star online.. gammalt grymt spel, damn nu börjar jag sakna dom tiderna, var faktist mer än bara ett grymt spel, det var FÖR grymt för bara kallas för spel ^^

Medlem
Skrivet av bleak:

Angry Joe`s rescension är bäst hittils. No mercy !

Utan tvekan! Det är ofta han gör bra recensioner.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av StrongBad:

Lathet kombinerat med smaklösheten att försöka skapa "fantasy i rymden". Det kan bara sluta på ett sätt då.

Finns ju en filmserie som lyckats med fantasy i rymden

Men där saknades lathet för att kombinationen skulle ge samma usla utfall som här. Annat exempel som bekräftar min poäng: Mass Effect.

Tycker du storyn i Mass Effect är dålig?

Inaktiv

Jekla skumt att lvla i spelet, har statt stilla nara lvl 21 i flera dagar och forst av en ren slump fick man veta att man ska en massa light pa sina klader for att kunna fa hogre i lvl,

helskumnt ju, varfor duger inte vanlig hederlig exp lvl'ing som det ar i andra spel,
varfor gora det sa omstandigt.

Som det har diskuterats lite på Reddit och andra ställen, det är nog "vi" som spelar som är "the darkness", inte tvärtom. Bungie vill nog göra en "Det sjätte sinnet" - på oss.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Som det har diskuterats lite på Reddit och andra ställen, det är nog "vi" som spelar som är "the darkness", inte tvärtom. Bungie vill nog göra en "Det sjätte sinnet" - på oss.

DU kan vara the darkness, min karaktär är jättesnäll.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av walter_iego:

Som det har diskuterats lite på Reddit och andra ställen, det är nog "vi" som spelar som är "the darkness", inte tvärtom. Bungie vill nog göra en "Det sjätte sinnet" - på oss.

DU kan vara the darkness, min karaktär är jättesnäll.

Jag ska leta upp dig, och kasta tomtebloss i din riktning


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag kan väl kanske förstå dom som är initialt besvikna. Själv känner jag en oerhörd potential och har tålamod att sitta i båten och se detta växa.

Skrivet av Dalthor-san:

Jag kan väl kanske förstå dom som är initialt besvikna. Själv känner jag en oerhörd potential och har tålamod att sitta i båten och se detta växa.

Samma här.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av walter_iego:

Som det har diskuterats lite på Reddit och andra ställen, det är nog "vi" som spelar som är "the darkness", inte tvärtom. Bungie vill nog göra en "Det sjätte sinnet" - på oss.

DU kan vara the darkness, min karaktär är jättesnäll.

Jag ska leta upp dig, och kasta tomtebloss i din riktning

Jag skulle nog valt blue Hand cannon.

Medlem

Nu ska jag inte starta något krig men storyn in halo spelen var ju inget att hänga i julgranen heller.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Nu ska jag inte starta något krig men storyn in halo spelen var ju inget att hänga i julgranen heller.

Det gjorde du ju precis. Storyn i Halo delvis väldigt bra.

Inaktiv

Blir det mer uppdrag efterhand eller vad, har vart och röjt runt på mars och det dyker inte upp några mer uppdrag storymässigt,

kör bara samma gamla uppdrag och strike playlist om och om igen daily och wekly heroic, börjar bli enformigt.
pvp kör jag inte alls eftersom det roar mig inte för 5 öre.

Är destiny ett pvp spel eller vad, det känns ju så speciellt när man är hos npc´s och kollar vad dom har för vapen och armour, och så gott som samtliga begär crucibles som man tydligen bara får om man kör pvp ?

Medlem

Bästa jävla videon. Skrattar ihjäl mig!

Medlem
Skrivet av Striva:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av StrongBad:

Lathet kombinerat med smaklösheten att försöka skapa "fantasy i rymden". Det kan bara sluta på ett sätt då.

Finns ju en filmserie som lyckats med fantasy i rymden

Men där saknades lathet för att kombinationen skulle ge samma usla utfall som här. Annat exempel som bekräftar min poäng: Mass Effect.

Tycker du storyn i Mass Effect är dålig?

Nej, tvärtom. Det var ett exempel på att de lade ner lite energi och tid på att bygga upp en backstory och en trovärdig spelvärld. Det var därför det blev bra.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

1
Skriv svar