Triad Wars avtäckt – online-Hongkong når oss i vår

Robot
Triad Wars avtäckt – online-Hongkong når oss i vår

Pc-exklusiva Triad Wars slopar Sleeping Dogs solofokus och ger dig en onlinestad där du konkurrerar med andra om att härska över Hongkongs undre värld.

#united-front-games, #triad-wars, #sleeping-dogs


Medlem
Triad Wars avtäckt – online-Hongkong når oss i vår

Sleeping Dogs var grymt men staden och de horribla fordonsmomenten fråntog mycket av upplevelsen.

Medlem

Kan vara intressant att testa.


signatur

I drank what?

Medlem

Allt detta snack och jag har fortfarande ingen aning vad det är för typ av spel.

Rent spontant får jag en känsla av att det kommer vara free to play med mikrotransaktioner.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Allt detta snack och jag har fortfarande ingen aning vad det är för typ av spel.

Rent spontant får jag en känsla av att det kommer vara free to play med mikrotransaktioner.

Ja det är väl stor risk för det, men jag hoppas att dom inte gör det så. Har mycket hellre en månadsavgift.

Medlem
Skrivet av krythorian:
Skrivet av Rurounin:

Allt detta snack och jag har fortfarande ingen aning vad det är för typ av spel.

Rent spontant får jag en känsla av att det kommer vara free to play med mikrotransaktioner.

Ja det är väl stor risk för det, men jag hoppas att dom inte gör det så. Har mycket hellre en månadsavgift.

Problemet med månadsavgifter är att många i låglöneländer inte kan spela alls då. Det är en av anledningarna att de kör mycket F2P med mikrotransaktioner.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar