Dark Souls II – döden genom dlc skjuts fram en aning

Robot
Dark Souls II – döden genom dlc skjuts fram en aning
Medlem
Dark Souls II – döden genom dlc skjuts fram en aning

Har inte testat någon dlc till dark souls 2 ännu, någon som testat dessa och vet om det är värda bossfighter osv?

Medlem
Skrivet av Morti:

Har inte testat någon dlc till dark souls 2 ännu, någon som testat dessa och vet om det är värda bossfighter osv?

Jorå, slet som ett djur för att få ner bossarna i första DLC:et.

Medlem
Skrivet av Morti:

Har inte testat någon dlc till dark souls 2 ännu, någon som testat dessa och vet om det är värda bossfighter osv?

Hade hoppats att iom DLC:t så skulle bossarna vara mer utav samma kvalité som de i aota, tyvärr inte. De är som resterande bossar i DkS2.

Medlem

Sitter och svär just nu i vanliga, ger mig på DLCs när jag klarat av det andra först. Tog mig väldigt många döds innan Smelterdemonen dog, var det inte han så var det fienderna innan.


signatur
Medlem
Skrivet av Morti:

Har inte testat någon dlc till dark souls 2 ännu, någon som testat dessa och vet om det är värda bossfighter osv?

Om jag tillåts spoila bossnamn och inget annat så kan jag säga följande: Eleana kan vara brutal (1:a bossen i Sunken) Sinh är väldigt kul och utmanande, inte lika svårt som Eleana, Raime i iron king är fan inte nådig, en av dem svåraste hittills, Alonne är ganska svår om du kan hitta honom


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av snoeppen:

Sitter och svär just nu i vanliga, ger mig på DLCs när jag klarat av det andra först. Tog mig väldigt många döds innan Smelterdemonen dog, var det inte han så var det fienderna innan.

Bara så du vet så kommer smeltern tillbaka i en blå magisk form i DLC 2. Jag gav upp då jag speccat full sorcerer.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:
Skrivet av snoeppen:

Sitter och svär just nu i vanliga, ger mig på DLCs när jag klarat av det andra först. Tog mig väldigt många döds innan Smelterdemonen dog, var det inte han så var det fienderna innan.

Bara så du vet så kommer smeltern tillbaka i en blå magisk form i DLC 2. Jag gav upp då jag speccat full sorcerer.

Låter fint de


signatur
Medlem

Om någon vill ha bromance i NG+ på någon boss så kan jag nog hjälpa till. Dock är det alltid att föredra att ta DLC-bossarna i NG+ ensam då de får sådan galen HP-boost om någon joinar. Inte riktigt märkt detta innan men Fume knight, squalid queen och Alonne blir bara drygt sega på mer än en.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

När jag kört ut sista DLC:n ska jag aldrig mer röra Dark Souls 2. Orkar inte med att se en enda till korridor som helt och hållet saknar utsmyckning utöver upprepade vägg-, golv-, och taktexturer. Skitspel.

Medlem
Skrivet av Tokimba:

När jag kört ut sista DLC:n ska jag aldrig mer röra Dark Souls 2. Orkar inte med att se en enda till korridor som helt och hållet saknar utsmyckning utöver upprepade vägg-, golv-, och taktexturer. Skitspel.

Ja för det är ju grafiken som gör spelet


signatur
Medlem
Skrivet av snoeppen:
Skrivet av Tokimba:

När jag kört ut sista DLC:n ska jag aldrig mer röra Dark Souls 2. Orkar inte med att se en enda till korridor som helt och hållet saknar utsmyckning utöver upprepade vägg-, golv-, och taktexturer. Skitspel.

Ja för det är ju grafiken som gör spelet

Nä, men i just detta fallet visar det ungefär hur mycket engagemang de lagt ner i övrigt på spelet.

1
Skriv svar