Forza Horizon 2 – följ med på en liten roadtrip

Robot
Forza Horizon 2 – följ med på en liten roadtrip
Medlem
Forza Horizon 2 – följ med på en liten roadtrip

Detta är ett spel jag ser fram emot!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Jag spelar i princip bara Forza när jag vill ha realistisk körning så det här känns ganska givet. Vädereffekter FTW!

Blir nog digitalt köp.

Medlem

Underbart!
Forza Horizon till Xbox 360 är det bästa bilspelet jag spelat (och det är många) sedan Motorhead 1999 till PC (exkluderar bla Death Rally, Wacky wheels, Mario Kart etc då de inte är några simulatorer på något sätt).

Skönt med öppna miljöer. Musiken är så att man får gåshud
Man känner sig ett med världen, freeeeeedom!!! :). Det enda som saknas är någon slags anordning i hemmet så man känner vinddraget när man susar förbi i 200km/h med taket nedfält på bilen. Ge mig detta spelet nu!


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem

Enda spelet till Xbox One jag kommer sakna nu som PS4 ägare.

Medlem

Under min genomspelning av demoversionen kändes körningen som den i GTA5, långt ifrån den i Forza 5.
Kände heller ingen skillnad att åka i en Lancer X och nya Lamborghinin.
Att åka som en idiot tvärs över fält för att komma åt en checkpoint känns bara konstigt.

Att gå ifrån 60 fps i FM5 till 30 i detta känns heller inte bra.
Men spelet är fint. Man vill ibland bara stanna upp och blicka ut mot havet.

1
Skriv svar