Nya Gauntlet är ute – se lanseringstrailern!

Robot
Medlem
Nya Gauntlet är ute – se lanseringstrailern!

Det är helt fantastiskt askul med ett par polare!

Njae, inget för mig. Hoppas andra har kul med det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Helt okej spel, men tangentbordsknapparna "kommer" att regna och svordomarna flöda, en liten förvarning för er som är intresserade av att införskaffa er spelet.

Medlem

Skolk från skolan och många sköna kronor spelades bort på detta, tillsammans med polaren, när det kom på arkad.

Medlem

Verkar trevligt. Får testas vid tillfälle.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av zappmeharder:

Skolk från skolan och många sköna kronor spelades bort på detta, tillsammans med polaren, när det kom på arkad.

Minns hur mycket skäll jag fick när jag lyckats fixa en extranyckel till spargrisen och länsade denna till just Gauntlet på arkad. Fina minnen!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Trailern ser dålig ut och från vad 2 av mina vänner som har spelat spelet så säger de att det är rätt dåligt.

Ni som tycker spelet är bra - varför är det det?

Gen
Medlem
Skrivet av KennyMustDie:

Helt okej spel, men tangentbordsknapparna "kommer" att regna och svordomarna flöda, en liten förvarning för er som är intresserade av att införskaffa er spelet.

Samma styrning som i Sacred 3 menar du?

Medlem

Spelat lite, verkar bra! Speciellt om man är fler. Jag har en Xbox kontroll, men vaaarföööör wasd?? Hade mycket hellre spelat det med point&click och qwer eller 1234.

1
Skriv svar