aktiveringskoden till assassins creed 2 funkar ej!

Medlem
aktiveringskoden till assassins creed 2 funkar ej!

Jag köpte assassins creed 2 hos GMG och under när jag laddade ner spelet på programmet capsule försokte jag aktivera min kod eller key funkade inte trots att jag skrev exakt som det stod på mailet. När jag väl hadde installerat spelet och försökte spella kom jag in på uplay där jag skulle aktivera min nyckel som tyvärr inte fungerade trots att jag skrev exakt som det stod. Vad kan det bero på.

Medlem

Vad det kan bero på vet jag ej. Men skriv till dom för dom är inte omöjliga när det gäller att få en ny kod alternativt hjälp att fixa det.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Skriver du av koden eller kopierar (ctrl+C) du den?

Om du skriver av den för hand, tänk på att i vissa typsnitt är det svårt att se skillnad på 8 och B; 0 och O, I och l (stort i, litet L). Suttit själv och svurit över nåt kod som inte funkat nån gång tills jag kom på att det var O och inte 0 de menade.

Finns säkert fler bokstäver/siffror som går blanda ihop med andra med.

Medlem
Skrivet av dino_kov:

Jag köpte assassins creed 2 hos GMG och under när jag laddade ner spelet på programmet capsule försokte jag aktivera min kod eller key funkade inte trots att jag skrev exakt som det stod på mailet. När jag väl hadde installerat spelet och försökte spella kom jag in på uplay där jag skulle aktivera min nyckel som tyvärr inte fungerade trots att jag skrev exakt som det stod. Vad kan det bero på.

Utan att låta för dryg, detta är inte rätt forum. Kontakta nissarna du köpte av.. Vi har liksom lite svårt att fixa det och har tämligen begränsat inflytande över processen.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

1. Skriv inte av, kopiera.

2. Kontrollera att du inte har flertalet nycklar för olika saker i samma spel. Det kan vara så att du lägger in fel nyckel.

3. Kontakta GMG. Jag hade problem med en nyckel förut, och fick en ny direkt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar